Ni som tycker om "Hemliga Tomten"
Skulle ni vilja att vi gör något liknade till tex påsk (skicka påskägg)?
Eller blir det för mycket av det goda och lite tätt inpå julen? 🤔
// Harley
När är påsken? 😇
Tycker det hade varit kul :) "Hemliga påskharen" kanske? Vi får se vad ni medlemmar tycker. Påsken är i slutet av Mars.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Ja tycker jag absolut. Men kanske mindre summa 🙂
Tycker Hemlig tomte är roligt! :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag tycker det är kul och skulle eventuellt vilja vara med på påsk 🙂 Lyckades tyvärr missa anmälningsdatumet till hemliga tomten i år, hade sett fram emot det!
[trasseltassar.weebly.com -](http://trasseltassar.weebly.com) [fridarebecka.blogg.se](http://fridarebecka.blogg.se)
Tycker absolut att det skulle vara kul, men kanske för en mindre summa som Frida säger. 🙂
I agree Missade tomten v-v Men ville gärna vara med :p
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Värsta är att frakten är så dyr så man för inte mycket över till saker om man ska ta mindre summa. Men om övervägande tycker att summan ska vara lägre så kan vi ju givetvis köra på det :) eller så har vi två olika summor. Dom som skickar för lägre summa skickar till varandra och dom som vill ha lite mer skickar till varandra. Men då gäller det att vi är några stycken som vill vara med :)

Jag hänger gärna på då jag missade hemliga tomten!
Varje månad behöver man ju inte ha men varannan/var tredje månad vore kul! Jultomte, påskhare, julitomte och halloween! :D Är absolut med på det :D *hoppas på likadant paket som Thea fick*
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Vore kul! Ska dock ej köpa vovve förens i juni men de stoppar väl inte att ha hundgrejer innan ^^ Men blir frakten verkligen så dyr? Va blire för tex ett mjukisdjur?
#10 Frakten sticker iväg ganska snabbt, tyvärr.
Den beräknas efter mått på paketet samt vikten.
// Harley
#10 Jag skickar ju varje månad ut vinst i månadens hund, det är en godispåse som inte är särskilt stor. Den kostar ca 21-28 kr att skicka bara den. Blir paketet för högt så läggs det till 14 kr extra också så i så fall måste man skicka platta och lätta saker om man ska komma billigt undan. Blir inte så mycket kvar till presenten då.
Missade hemliga tomten så är gärna med i påsk! :)
Tror att man kan få med fler vid andra tidpunkter. Det blir ju som sagt en del och ofta finns det mer utrymme för utgifter när det inte är jul ;) Och det är väldigt tråkigt att behöva vänta ett helt år till nästa gång, alla älskar ju paket! :D
Som Lizelda skrev i Tomte-tråden, vad sägs om juli-tomte? Jag är helt för julipaket, har tänkt skicka ett julipaket till Lizelda utanför forumet, men om det går att fixa "storskaligt" är det ju superbra! :D
Man kan ju ha viss summa för saken man vill skicka, sedan tillkommer frakten? =)
Jag är med om de blir något :)
/ Sofia
TeamBlackShelties på Instagram
#15 Verkligen? Yes! :D Lovar att du får ett även om inte alla skickar ;)
Jag köpte saken för minst 100 kr och slängde sedan in frakten ovanpå det, är tråkigt om man bara får jättebilligt :/ Det behöver ju inte vara svindyrt och det finns kul saker som är billiga också, samt att alla inte har råd med hur mycket som helst men som någon skrev innan så kanske man kan dela in det i vilken prisklass man vill delta i? Detta skrivs självklart inte öppet! Men då kan man även vara med utan att känna press på att tömma plånboken för att mottagaren inte ska bli besviken.
#18 Japp, klart du ska ha ett! Skrev ju det i tråden! :D
Synd att frakt är så dyr, jag valde platta och små saker att skicka iväg, men frakten högg ett hål i mitt hjärta ändå.. hah
#19 Yay ^^
Betalade 75:- för det ena och 49:- i frakt för det andra.. Plånboken var tom redan innan, frakten gjorde det verkligen inte bättre.. Satsa på att starta fraktbolag kanske? xD Fri frakt för hundfolk, man tjänar nog rätt mycket ändå med de priserna!
Fast när man packar hemma själv (tex i påsar), köper frimärken efter vikten på paketet och sedan lägger det i en postlåda så blir det betydligt billigare. Jag gör alltid så när jag ska skicka paket :)
Gör du en kurs inför nästa? :D
#21 Ja om paketet är tillräckligt platt så :)
Schenker tror jag det är, är billigare än posten om man skickar paket :)
#23 Ja det måste ju såklart komma in i deras lådor också 😃 Men brukar lyckas trycka ner ganska tjocka paket där i 🙂