Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1089 ggr
Rebornlady
0

Vad har ni köpt i julklapp?

Jag har köpt tre täcken för 40 kr styck på Dollarstore och tuggben som ser ut som tandborstar.

russin
0

Inget än - men det kommer bli varsin latex-gris till två av hundarna och en mjukis till den tredje. Då blir alla nöjda och glada och julafton kommer bestå av leksaks-massaker 😂

[thildaaaa]
0

Varsitt tuggben blev de till mormors vovvar :)

IngaTrnqvist
0

Grisfötter :) 
Sen ska jag till Gekås idag så blir förmodligen något mer om jag hittar något kul där.

Linda123
0

Ny hundbädd, klövjeväska, ben och godis från orijen :) hon är lite bortskämd xD

GotTreats?
1

Ett extra koppel, tennisbollar, flossleksak, ett par tuggben, och ett utställningskoppel 🤪 Ska även försöka hinna att torka kyckling åt både katten och hunden innan julafton.

Sedan så har jag stickat en lite lagom ful julhalsduk till vovven också, stackarn. 😃

Vänta bara tills min trolldryck börjat verka Skrattar

IceTee
1

En till aktiveringsleksaksboll. Lite svårare än den hon har hoppas vi på!

Medarbetare på Skor iFokus

[Tuulikki]
1

En fluga att ha på julafton, ett adaptil-halsband inför nyår, ett koppel från Happy Pooch (Majbot här på iFokus!👍).

Ska nog köpa ett balsamspray/liknande, men det får bli efter jul när man kan ta en sväng till Gekås utan att trängas ihjäl med alla shopping-galna julhandlare🤪

Bonushunden ska nog få något extra fint ben, som tar lång tid att tugga upp.

cookies1994
0

Mina Behöver inte några julklappar egentligen- dem har mer än nog här hemma, för mycket så vet inte vad jag ska göra av alla leksaker ser ut som en småbarnsfamilj nästan.. men något bra tuggben skulle jag köpa oavsett och sen vet jag att min egen mamma som älskar mina hundar har köpt lite julklappar.. men det var mer annat nödvändigt som en ny matskål och lite barf bitar

[Tuulikki]
0

#8 För nått år sen köpte jag en korg som julklapp, att ha leksakerna i så vovven får gå och hämta där när han vill ha nått😃Det går ju även träna in att dem ska "städa" efter sig👍

cookies1994
0

#9 det var en bra idé tack🐶

LyQa
0

Köpte också ett täcke på dollar, var dock så osäker på storleken så hon fick det idag. ;) Men med tanke på priset så får hon nog även ett i julklapp ^^

Arrowhead
0

Loke har fått ett nytt fint halsband och en Wp-sele som vi ´testade för första gången idag!
Yissah har fått aptitförstärkare så hon ska tycka att maten är lite godare och grisöron.
Mio får dela på grisöronen med Yissah 🙂

Johgud
1

Min hund är den som överlägset får mest julklappar av mig. Han får fyra privatlektioner i apportering, en fotgåendekurs för Eva Bodfält och ett veterinärbesök. Sen får han godsaker också!

fridarebecka
0

Han har nyss fått en ny draglina, fast det är nog jag som är gladast över den 🙂 Mer än så har jag inte råd med i år, tänkte att han skulle få träna drag, äta köttben och få massage på julafton istället, mycket bättre än julklappar enligt han!

[trasseltassar.weebly.com -](http://trasseltassar.weebly.com) [fridarebecka.blogg.se](http://fridarebecka.blogg.se)
JoannaLi
0

Arrak får ett litet inslaget paket med bl.a. torkade lammöron. (Mest för barnens skull kanske, men Arrak är lika glad för det. Lammöron som lammöron :D)

russin
0

Blev visst lite fler saken är beräknat - bortskämda jyckar 😃

Marieangelica
0

En isbjörn-gossedjur med pip och ett aktivitetsspel. 😊

panini
1

Skulle egentligen köpa vars ett koppel till dom från Happy Pooch, men då pengarna tryter så får det bli vars en klöv och köttben eller kycklingvinge :)

hemul
0

Jag har köpt en elektrisk fotfil på real på Willys. Till mig. 😛

[Nalle-]
0

Har nyss både nytt täcke och en ny sele till pudeln. Men det blir nog något gott tugg eller godis till båda hundarna också 😉

Joyous
0

Ett nytt stort gosedjur som hon kan snutta på och ett tugg. Köpte även en buddybox men det mesta där kommer hon slita sönder på två sekunder så jag sparar leksakerna till träning!

spacesheep
0

En pipleksak, en större repknut och en aktiveringsboll får Fafner. Och lite köttbullar! 😉