Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1141 ggr
GotTreats?
0

Hur brukar ni fira..

..er hunds/hundars födelsedag/ar?

Ja jag satt och funderade lite på min hunds födelsedag (även om det är långt dit, men här ska det planeras i tid haha 😉) och vad vi skulle kunna hitta på då men idéerna är sega idag 😛 Så som rubriken lyder, hur brukar ni fira?

Vänta bara tills min trolldryck börjat verka Skrattar

AnneN
0

De brukar få en ny leksak, gott ben, lite extra godsaker i maten och ett extra roligt träningspass.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Changrila
0

Vi firar inte på något speciellt vis, mest för att jag inte kan komma på vad de skulle uppskatta att göra som de inte gör varje dag annars. (Förutom att jaga, men vi kan inte åka på lure coursing eller kapplöpning när som helst utan bara då det är träningar)

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

JonnaCecilia
1

Får nåt extra gott och gör nåt kul, typ en långpromenad på nåt av favoritställena där hunden kan vara lös :) Det goda kan vara allt från ett ben till en "tårta" (gjorde vi mest när jag var yngre och hade retriver kanske, då fick labben och nöffen varsin köttbullemacka som tårta haha).

nadilda
0

De får någon form av tårta och ett par paket. Sedan brukar vi åka till en skog spåra.

Zwinto
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gör en tårta. Han älskar också att öppna paket, så det brukar bli en morot eller ett ben! :-) På morgonen strosar vi omkring på nya områden och leker.

Det är inte alltid lätt at le vackert!Skrattar

IngaTrnqvist
0

Firar inte direkt. Han barfas redan, så finns inget direkt godare att ge. Leksaker och prylar bryr han sig inte direkt om, så det är väl om jag köper för min egen skull. Eventuellt drar vi ut till någon sjö eller vandringsled och bara är hela dagen.

Hime
0

Jag har aldrig lyckats komma ihåg min hunds födelsedag, så den har vi aldrig firat. Vi firar inte våra egna födelsedagar heller 🙂

[Hästhoven]
0

Brukar ge något extra smarrit, typ leverpastej, skinka och liknande.

GotTreats?
1

#3 Nej så gulligt med köttbullemacka 😃

#5 Superfin tårta! 👍

Whippet
3

En tårta, någon fin present och sen brukar dom få sova i min säng, vilket de aldrig får annars 😃

Av mina föräldrar då 😎

I'm out Vilar huvudet i handen

Kaninernasbästa
0

Min sköthund får något extra gott och en lång skogspromenad och då får hon springa lös :) brukar ibland ta något lättare träningspass, cykeltur eller liten springrunda:)

Cixx
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inna brukar fira med sina kompisar och hundtårta :D

Följ InnaTheIggy på Instagram
Medarbetare påBARF iFokus

Catta-
0

Min hund fyller år på julafton så det blir lite kombo jul/födelsedags firande :) hon lite extra godsaker och kanske en ny leksak och massor av egentid och bus med matte :)

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Allumania
0

Hund tårta av maletkött, leverlåda, korv å skinka. Sen ngo godis å kanske en liten present å ngo extra rolig sysselsätning :)

TjockaBerta
0

#12 Snyggaste hundkalaset jag någonsin sett 😊

>>>Malum domesticum<<<

GotTreats?
0

Måste instämma med #15 😃

[Tuulikki]
0

Min hund fyller år dagen innan mig så vi har gemensamt kalas😎

Haha nä, men han får lite leverpastej eller annat gottis uppe på frukosten, och så är allt bara som vanligt. Paket i form av presenter vi behöver. Nytt underlägg till matskålarna, nytt koppel, reflexväst t.ex.