Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
Läst 3116 ggr
andrea-w
0

Bästa leksaken du köpt?

Vad är den absolut bästa leksaken du köpt till din hund?

Här hemma är det nog Kong Wubba som toppar listan och har gjort det sen dag ett; riktigt tålig, alltid rolig att kampa med/kasta runt/jaga efter/leta upp och så piper den utan att låta som typ de där gummigrisarna från Biltema. Alltså toppen enligt både Kosmos och matte ;)

Långsmala gosedjur utan stoppning är också populära men de brukar inte överleva speciellt länge av någon anledning…

AnneN
0

Till Velvet var bästa köpet en frisbee som är hållbar, det är det bästa hon vet.

Valle är så tacksam att ge leksaker till för han är lycklig över allt som går att bära och snutta på.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Wellcraft
0

Än så länge ingen, han har slaktat alla på bara några minuter.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

peafie
1

C har en tygfotboll från IKEA som hon alltid bär runt på. Den är tydligen väldigt fin enligt henne. 🙂

Bloggen     ○    Instagram

Candy123
0

Tennisbollar XD

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

molam
0

En amerikansk fotboll med pip till Speedy och Dragknutar till tigern x3

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

VildaVittra
6

Katten.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Wellcraft
0

#6 Skulle också behöva en sådan. Måste bara hitta någon som springer.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Sugar Mist
0

En boll istoppad i ett luddigt tyg med expander och pip… 40kr på hööks och så värt det, höll för min kampglada aussie och försvann ett tag, pappa hittade den i björken när han och bror min gick med röjsåg i trädgården.
Bc här blev överlycklig men den har börjat ge sig nu, bollen är nerplockad i en strumpa numer, tygdelen är fortfarande populär och pipen lever än :)

-

fridarebecka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den gröna apan, han älskar den och dessutom har den hållit länge nu. Det enda han lyckats förstöra på den är lappen :) Är också väldigt nöjd över att ha köpt en kong.

[trasseltassar.weebly.com -](http://trasseltassar.weebly.com) [fridarebecka.blogg.se](http://fridarebecka.blogg.se)
JoannaLi
0

De flesta grejer som donerats av morföräldrarna. Bästa är kongen och mjukisapan! 

Synd bara att han inte kan få ha mjukisapan hela tiden, jag är så otroligt rädd att han ska slita delar av den, och äta upp den. Han blir så otroligt lycklig när han får gå runt och visa upp den för alla 😍

LinaK
0

Har en leksaksslaktare här hemma så jag brukar få köpa nya leksaker jätte ofta, MEN en leksak som följt med oss genom hela hundens liv är en gosedjursbulldogg från IKEA. Han leker med den varje dag och drar och sliter, inte en tillstymmelse till att den skulle gå sönder 👍 Tycker överlag att ikeas gosedjur är rätt bra, finns några sorter han gnagt upp stoppningen på så.

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[vattenhunden]
0

Pinnar från skogen, som hon hämtar själv🤪(det bästa enligt henne)…

Har köpt massvis med leksaker, men de har hon lyckats "döda" på ett eller annat vis. Köpte en apportbock (vilket jag var nöjd med, till en början) men fick inse att inte ens apportbocken fick leva speciellt länge… Men,men pinnar är ju gratis, hon är iallafall ekonomisk 😉

Turast
0

Jamie: nätbollar (boomer ball) Puppypoo: Tygkanin Utan fyllning från biltema med pip och liten boll med snören från granngården haha ;)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Nattis.
0

Min hund Simon föredrar sin leksak han fick av en tjej som klippte honom :)!

Zadeira
0

Daghunden är överförtjust i sin Skinneez räv. Det första han gör när han kommer till mig är in och hämtar räven och visar upp den, och det sista han gör innan han går hem på kvällen är detsamma.

Nervöst Skall
0

Pin älskar alla leksaker! Han är alltid på att leka oavsett om det är en dyr leksak, en strumpa eller bara ett löv xD Sansas favorit är en liten pipleksak. Pinnar, löv och kottar är också populärt :)

Johanna|Kingpin|Sansa|Knota

Medarbetare på Sällskapshundar

http://jatteochdvarg.blogg.se

Persifone
0

Mina hundars favorit är aktiveringsleksaken dogpyramide :)

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Majken!
0

Boll i snöre eller boll utan snöre. Även bitkuddarna är en stor favorit.

[Tilde]
0

Denna fluffiga sak med pip är Simbas favorit. Tekniskt sett har jag inte köpt den då jag fick den med gratis från Zooplus när jag köpte annat. Men den är som sagt Simbas favorit (och han har massa leksaker). Tror det är för den har pip i men också är mjukt så han enkelt kan bita tag i den och slänga runt med den utan problem.

Kitten86
0

😂 Så sant. Stämmer till stor del även här!

Annars så tycker jag att det bästa leksakerna är dem som man inte köper. Här leks det lika mycket med lösa pinnar och kottar som  det görs med de dyrare inköpta leksakerna 😉 Favvosar är nog av de inköpta stoppningslösa djur som både kan pipa och som man kan ha dragkamp med… Udda formade "bollar" likt Ruffwears turnup och sqwash som far iväg oförutsägbart är annars roliga att leka med. Att man sen kan stoppa in godis i dem förhöjer hela leken!

Jetaime
0

Zuki har mååånga leksaker, både köpta och som vi vunnit när vi tävlat eller fått. Finns många favoriter, tror hon haft svårt att välja bara en, det går lite i perioder ;)

LouiseKW
0

Bollar, min jack russell har bara i sitt huvud "boll, boll, boll, boll, boll" enligt pojkvännen så syns det att han tänker så också haha :P

https://nouw.com/%C3%A4pplecider

Sajtvärd på Modelljärnväg

dundeer
0

Ikaros har ingen favorit, han älskar alla lika mycket, så länge man får bära å tugga, dock så är mattes favorit Fun ballen den kan han tugga på å den låter inte för mycket, så den får han ha, allt annat ligger på träningshyllan ;)

TerreJ
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle säga att detta är den bästa leksaken jag köpt. Han är kär i den, så fort vi kommer hem så hämtar han den och vill han ha kel brukar han gå och hämta den till oss. Bästa 25kr jag någonsin spenderat 😉

Medarbetare på  djurparker                                                                                                                       För mer bilder http://nouw.com/theresefoto