Nygammal medlem
Hejan! Det var längesedan jag var aktiv här. Men nu har jag hittat tillbaka hit och har läst runder här lite. Ser att här fortfarande är många gamla Goa medlemmar kvar och även en massa nya, skoj!! Så nu när jag återigen är tillbaka så tänkte jag göra en liten tråd till Klenod. Allt är bra med henne förutom att hon fick livmodersinflammation i början på året. Men hon repade sig fort. Så nu är hon en stolt kastrerad tik. Positivt för både henne och mig. Hon slipper jobbiga löp och skendräktigheter och jag slipper torka upp blod… Jag har även börjat nytt jobb för ett tag sedan och där har jag förmånen att ha med henne vilket är jättebra + kul med hund på jobbet även om hon sover typ 90% av tiden hehe. Hon fyller snart 6 år! Jag kan knappt fatta att tiden gått så fort. Aja, här kommer lite bilder på henne :) Hoppas det är bra med er alla annars!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Så fin :)
#5 åh tack så mycket!!
Välkommen tillbaka! Har saknat dig och Klenod :) hoppas du är kvar för att stanna.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Jättefina foton på en jättefin hund ! Nu vet jag rasen :)
#11, åh tack Lina! Har saknat alla er också märker jag när jag går in här. Känns som att "träffa" gamla vänner igen trots satt jag aldrig träffat er IRL. Hehe märkligt! #12, jaaa men vad bra jahaja och tack förresten!
Vilken fin tjej du har! :D
Jag minns faktiskt när ni skaffade henne! o: Jösses, vad tiden går!
Klenod var faktiskt största anledningen till varför jag fortfarande drömmer om GD, hon var (är) ju så omöjligt fin 😍
Fina Klenod! Välkommna tillbaka :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Heeeej! kommer så väl ihåg er :D Klenod är så otroligt vacker! 6år är ju rätt mycket för en grandis, är hon fortfarande pigg och ung?
Gud vad snygg grandis! 😍
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Klenod kommer man givetvis ihåg 🙂
Har alltid älskat just den där färgen på grandisar 😍så vacker! 😍
#14, åh tack :-) #15, nä men vad kul att höra :P hehe! Tack! #16, tack så jättemycket! #17 ja vad skoj :) nej 6 år är väl inte mycket för någon hund. Inte ens en grandis. Hon är verkligen en pigg tjej. Vi tränar och tävlar agility så hon är i toppform. + att vi cyklar ca 2 mil i veckan :-) Matte inte i lika bra form ;-) #18 tack du :D #19, så skoj!! #20, tack så mycket, ja jag gillar också Harlekin jättemycket. Agility är det bästa hon vet!! :-) även om det inte alltid (läs sällan) går som det ska ;)
Åh, har för mig att jag hört att grandisar ofta bara blir 7-8år men om inte det stämmer så är det ju super! ^^
Visst tävlar ni i agility? Tycker mig sett en harlekin grandis på agility nytt på fb och tänkte direkt på Klenod :D
-
Åh så fin! Älskar GD! :) Hästarna var ju knappt större än henne, har haft shettisar i mindre storlek ;)
Min blogg: Fibroflicka med myalgisk encefalomyelit.
Hon är så himla vacker, en riktig fin hund! Roligt att ni håller på med agility :)
#23, ja vissa går bort vid den ålder , vid 8 år så börjar de oftast bli gamla. Klenod är ju ganska liten för sin ras så förhoppningsvis så blir hon lite äldre :-) #24, Ja det är Klenod då som du sett :) vet att hon varit med där ett par ggr. #25, hehehehe ;P #26, Tack så mycket :) ja verkligen jätteskoj :D
Hej! Kul att se dig och Klenod igen ! Hon är ju så himla vacker!!
Välkommen tillbaka!
Aha, jag är övertygad att Klenod kommer bli bra mycket äldre med tanke på formen du håller henne i^^