Bilder på era hundar!
Shih-tzun Gizmo som nu är 10 år, men ca 7 år på bilden.
Har en storpudel också, men datorn vägrar samarbeta med mig så jag får återkomma med bild på honom.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Fina hundar allihopa! Hur är det att ha 2 hundar eller fler? I framtiden skulle jag vilja ha en cocker tillsammans med min shih tzu :)
#5 Det ar bade bra och daligt, det 'samsta' ar tiden med seperata hundar. Jag forsoker dela det sa bra som mojligt (varsin tranings kvall pa klubben) men tycker inte om at lamna en hemma aven om jag organiserar att ha tid med bada. Annars finns det inget daligt for oss 😃
Här är mina två pansargrisar. Två Staffordshire bullterrier på 4 resp 5 år, hanen är äldst. 🙂
#9 Pansargrisar! Kul smeknamn på dina finingar. 🙂
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Är inte ofta jag får bilder på alla så bilden är lite gammal men lättare med en bild istället för flera. :) Chinese crested, dvärgschnauzer, bc/collie och bc/corgi.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
:-)

Lillan, sankt bernhard

Happy, chinese crested

Roxy, papillon/chinese crested powder puff
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Aww så fina allihop! ♡ Vivvar är det bästa som finns :)
Vovvar menar jag haha
@vattenhunden, hur är det att ha en spansk vattenhund?hur är dom till sättet? :) skulle en sån passa att bo i lägenhet? Jag har för mig du rekommenderat mig den förut när jag letat ras?
Jamie - collie
Surprise Miracle (har inget tilltalsnamn än, funderar fortfarande ;)) - aussie
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Kingpin och Sansa, papillon syskon på 4år (Hoppas bilden kommer med…)
Det gjorde den såklart inte -.- ni kan se bilder på dom här: http://hundar.ifokus.se/discussions/556de5c4ce12c47f00003bcf-kingpin-och-sansa?participating-1
#36 Ni fick den ljusa valpen som ni önskade? Hon är alldeles bedårande. ❤️ Och Sasha är fantastiskt vacker. Har alltid gillat settrar, verkar vara underbara hundar. Den irländska är ju så otroligt vacker med sin röda päls.
#37 Ja! Visst är hon😍 Längtar så mycket tills på fredag då vi ska hämta henne! tack! Settrar är helt underbara! Älskar deras mentalitet och är helt förälskad i deras utseende också
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
Så söta hundar! 😍
Isa som nu är 14 veckor! Fast denna är tagen dagen efter hon kom hem till oss :)
Ni får gärna kolla in min och Isas blogg: http://isathedog.weebly.com
Vi ses kanske där? ;)