Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
Läst 834 ggr
fridarebecka
0

Vilken online-djuraffär?

Vilken är eran favorit online-hundshop/djuraffär? Och varför? 🙂

[trasseltassar.weebly.com -](http://trasseltassar.weebly.com) [fridarebecka.blogg.se](http://fridarebecka.blogg.se)
taylor__lambert
0

just nu är det 4dogs.se mest för allt dom har för pälsvård, sen har dom annat med :)

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

[emmaomajken]
0

4dogs är bra, dom har mycket men ändå är det inte så dyrt :) annars gillar jag animail! Där har jag shoppat från mest faktiskt. De har så mycket och jag gillar att dom kör fram mat och sånt till dörren :) Bästa fysiska butiken är grizzly zoo enligt mig :) för att det finns allt till hund där :)

taylor__lambert
0

kör vi bästa fysiska butiken också kan jag nog säga att Sea hund och katt är toppen ^^

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

panini
0

Zooplus.se och zoozoo.se

RosaMoln
1
[Forest]
1

säger samma som 5 tycker dom har bra priser och hjälpsamma dom gånger man behövt ställa ett par frågor mm :)

Lon@
0

Zooplus.se, beställer framför allt hundarnas mat där men lite annat brukar också slinka med. Bra priser, snabba leveranser och smidig service. Annars är det nog Teba, har beställt en hel del apporteringsgrejer därifrån. Hade också trevlig kundservice.

Matte till jaktlabben Nikka och cairnterriern Charlie.
Lon@ och Lonaa = samma person, problem med inloggning!

VildaVittra
0

PWSS för dom har ett brett sortiment och är lätta att få tag på.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Majken!
1

Hundkrut.se, snabba leveranser och bra och hållbara saker!

Cahira
0

Parma.se är bra för pälsvårdprylar. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

bustjejen
0

Min hund äter veterinärfoder.  Jag beställer numera från Vetzoo.se, funkar utmärkt, men tyvärr ganska dyrt.

Har beställt från zoozoo.se också, men de skickar helt fel produkt och verkar struliga och okunniga när jag ska returnera.