Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 2011 ggr
Liss
0

ot. är någon duktig på ps?

Jaa som frågan lyder.

Skulle vilja att någon som är de testar olika hårfärger på ett kort jag har:P Om de inte är till besvär.. kan inte bestämma mig för vad jag vill ha..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

LinaK
0

på denna sida kan du testa olika hårfärger och frisyrer :P kanske kan vara något? hehe

http://www.makeoversolutions.com/

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Liss
0

kostar ju pengar?:)

LinaK
0

nää, står "Try it free" där också :)

AnneN
0

Jo men på try it free så kan man inte kolla med sin egen bild utan bara med modeller

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Liss
0

Jo, men om man klickar där.. och vill ladda upp sin egen bild kommer de plötsligt upp medlemskap och kostnader:)

LinaK
0

jaha sorry! Kan inte pröva det själv eftersom jag inte har en nyare version av Flash! Men en kompis till mig har testat det, och hon sa att det inte kostade.

Liss
0

okej, neeh vad jag ser så gör det de iaf. men tack ändå:)

kerstinjoh
0

Om du lägger ut en massa bilder på hif, så kan vi tantisar måla o grejja o ha oss. sedan kan vi säga vilken frisyr o färg som är bäst. Vi kan nog kolla på några morsdagstallrikar också.Cool

Liss
0

pff.. du tror de va!! men imorrn ska jag till fisören. så då får hon välja färgen:P och frisyren vet jag redan på ett ungefär vad jag vill ha:) tyvärr åker mamma bort imorrn.. så de blir nog ingen bild.

kerstinjoh
0

Fast du passar nog i det mesta. men jag vill gärna se. Säg inte att jag är nyfiken för det är inte sant!

kerstinjoh
0

vad betyder ps?Oskyldig

Liss
0

hihi.. du är VISST nyfiken!:P kanske kan skicka mms till malin och hon kan sätta in den på datorn.. om hon har en sladd.. för de har inte jag:P

ps=photo shop

kerstinjoh
0

Aha, nu förstår jag. Gamla photo shop.

Berätta inget Lisette men jag har problem! Elin "Sillen" har satt in en bra ringmelodi i mobile.

Ja, det var ju snällt och varje gång så lyssnar jag och undrar var den låten kommer ifrån.

Tror du att jag hinner svara?

Malin-A
0

ja Lisette, du MÅSTE skicka en bild på dig sen så jag få se hur d blev.. kommer säkert bli skit snyggt =)

Liss
0

haha.. VA? har du en låt på mobilen som du undrar vad de är?:O är de inte bara att kolla de på mobilen knas!:P

Jaa jag ska det. Men jag klipper mig ju hos typ den mest omtalade frisören i norrköping.. så hon hade bara tid för klippning idag.. får färga en annan dag då.. kanske imorrn då eller nått om dem har öppet. Hehe.. orka göra de i skift:P men men.. kommer ju bli klar nångång iaf.
Kan iaf skicka en bild när jag är klar.. så blir de en FÖRE färg bild och en EFTER färg bild;P

kerstinjoh
0

Vill mä ha!!!!Glad

Liss
0

men malin kanske kan sätta in kerstin :P så får du määä

Malin-A
0

japp ska försöka sätta in bild sen =)

kerstinjoh
0

Skrattandevad skoj! spännande att se hur det blir! Bugar och bockar!

TinaH
0

Hmm…

Kerstin….

det blir väll "tant-blått" med lila slingor och stor permanent…..hmm….

inget svårt att styla henne ! =)))

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Liss
0

Som sagt blir de inte färg ännu.. de blir de på måndag, då hade hon tid igen.
Men har skickat före och efter bild till malin nu.. men hon har visst lite problem me att få över dem till datorn.

Så blir en före bild, en efter bild och en efter efter bild sen med färgen me;P

Frisören sa nått om mörkt i grunden med koppar slingor, svarta slingor och lite annat roligt:P haha.. får se hur de blir.. låter kul iaf. Låter henne få fria händer.

kerstinjoh
0

Oj, det låter jättesnyggt!!!

Är du färdigklippt?

Snabba på Malin!!!!

Liss
0

hehe jaa.. jag är färdigklippt, men färgen kommer på måndag;P

Malin letar efter mobilsladden;) haha

kerstinjoh
0

Attans Malin, ingen ordning på något. Men kolla på ballongen!

V-lang
0

Pssst den där otacksamma ungen erbjöde jag en burk med falu rödfärg…tror ni hon tog det nähääää! Fast hon fick det gratis…stryk skulle det vara 10 gånger om dagen Skrikandes

Liss
0

haha.. vadå! jag vill INTE ha röd färg i håret som kletar och grejer..

och inte hitta malin sladden heller.. så ni får fint sitta och vänta på kort tills måndag eller tisdag;P

Malin-A
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hääär kommer bilderna =)

här var innan Lisette gick till frisören..

Malin-A
0

här e Lisette när hon vart hos frisören..

Malin-A
0

här har Lisette gjort iordning håret.. då ska d bara färgas me =)

Malin-A
0

o en bild på mig =D

Liss
0

haha.. va ful jag är:P snacka om att mobil kort inte är smikrande.. usch!

Jaja, de kommer bild imorrn också när jag färgat de.. och då tar jag med en ordentlig kamera:P så de syns lite bättre också kanske.

tack iaf malin:) puss på dig

Beafer
0

åh, jäklar vad snyggt det var :D och mer snyggt kommer det ju bli när du har färgar det :D

Malin-A
0

ne mobilkamera e inte så bra o fota me, men du e ju kanon söt o frisyren snygg, kommer bli ännu snyggare när du fått lite färg i d me.. =)

Alex
0

Ser jättesnyggt ut! :D Vad blir det för färg?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Liss
0

Tack emma:) Där de är fixat är iof lite lustigt me..för har inte så:P

malin, varför vart den mellersta så liten? hade jag skickat den så liten eller?:P Tack iaf.. jätte söt? humf.. neeh DU är jätte söt;)

tack alex, jaa du.. frisören har pratat om mörkt i grunden med koppar slingor och svarta slingor.. och kanske lite mörkare på ena sidan.. osv osv. Hon snacka om så många ideer så har faktist inte en anning egentligen:P Men jag litar på henne.. får se imorrn helt enkelt:P

Liss
0

hihi.. ser ni stickar nålarna som sticker fram genom håret på sista bilden:P haha.. snyyyggt!

Malin-A
0

jag var tvungen att spara om den för ifous klagade på bilden så därför blev den liten…

hahaha har inte sett stick nålen innan,, fint =D

Malin-A
0

fan va kul o fått fixat min kabel till mobilen, nu kan jag ju ta kort me den o lägga in här =)

Liss
0

Hiihi.. jaa visst är de snyggt:P ikväll blir de nog 4mm.. sen är jag KLAR:)

hehe jaa de kan du ju nu..men som sagt, mobilkort är inte lika bra som vanliga:) men iaf

AnneN
0

sticknål??

_**/Mvh Anne

Liss
0

haha, om du kollar på sista bilden på mig.. så sticker de ut något från håret vid örat..
de är sånna där.. ehm.. som man stickar med vet du?? dem finns i alla olika stl.. så har använt sånna och töjt med.. så nu är jag uppe i 3,5mm

AnneN
0

Aha nu såg jag den =P

_**/Mvh Anne

Malin-A
0

ne d blir dom ju inte men ibland glömmer man kameran hemma o då kan man ta mobilkameran =)

V-lang
0

Ni är ju för söta brudar….och du Lisette det ska bli så spännande att se när du får färgen i också du otacksamma unge ;)

Rödfärgen tar jag med ifall att du skulle ångra dig hehe

Liss
0

haha.. tack Lottis:) jaa de tycker jag med.. imorrn imorrn imorrn!! klockan 12.45
sen åker jag hem till mamma, snor kameran och en kattskål:P haha! sen åker jag hem..

humff.. rödfärg *fnys*

kerstinjoh
0

Snyggt Lisette och ännu snyggare med lite  rödfärg färg i.

Men jag vill bara tala om att ni (Malin o Lisette) kommer att ligga i lä när jag o Lottisen lägger ut våra kort.

Förresten Malin var inte du mörkhårig sist???

Liss
0

pff.. nu tycker jag inte du ska vara sån inte:P

men kerstin.. malin har ju jämt vart en liten blondin:)

Malin-A
0

mjo, nån bild jag lagt ut har d vart mycke utväxt i, men d sista så har jag slingat håret en massa, så d e blont, ska ta o blondera utväxt o underhår snart me =)

V-lang
0

Fnys på du Lisette jag är äldre en du….så att fnysa kommer du ingen vart med ;)

Beafer
0

haha, jag märkte inte ens att den var där först ;D men vadå, sticknålar är väl fina? när ska du köpa riktiga töjar då?

Liss
0

du är så söööt lille malin:)

joohoo då..kommer långt me mina fnysar.. sådeså.. de gör iaf ecko! *fnys*

hehe.. jaa sticknålar är skit läckert.. och nu är jag klaar.. nu har jag 4mm;P
Jaa du, när jag har råd? i första hand är ju lite annat just nu.. hehe.. Men de kommer:)
Jag bad exet att köpa sånna till mig i födelsedagspresent "till honom" för att han tycker de är snyggt.. men neeh;P