Allra första rådjursbenet
Rossi fick sitt allra första lufttorkade rådjursben med både päls och klöv.
Måste ju visa bilder på vad han tyckte om det och hur det äts på det rastypiska sättet för Italienare hahaha
- Ganska så säker på att han gillade det 😃
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!

Min staffe äter på ungefär samma sätt, jättesöta! Hon har dock bara fått färska ben, och det är skitläskigt tycker hon :P har man bara fått dom funkar det, så rådjursrevben och annat liknande funkar kanon, men så fort det är päls på är det helt obegripligt :P
Så gottigt för lilla Rossi.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
#1 hehe ja han var lite fundersam över pälsen - den va kul men konstig att tugga på XD
Hade gärna gett färskt, men har tyvärr inga i närheten så ett lufttorkat var de bästa jag kunde hitta ^^
#2 Oh ja, han är supernöjd här!
Lyckades även få en fin ''pincher'' bild på honom, börjar fundera på om jag inte blivit lurad gällande rasen hahaha

Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
#3 Vem vet, kanske är en blandis? 😉I så fall vill jag också ha en! 🤪
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
#4 Haha ja man kan ju undra XD
#5 Misstänker även att någon i smyg blandat in BC i min lagotto, såsom han vallar 😎
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
#6 HA en Borgotto!😂
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så - gjorde en videosnutt av detta ögonblick ^^
I soffan😭 aja baja matte😉
Bara så du vet så sätter sig lukten från pälsen väldigt snabbt fast i allehanda material….
#9 Hehe soffan skall skrotas när jag får en annan, så bryr mig inte just nu om vad som sker i den 😉
#7 Hehe, och en vintscher 😃
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
#11 😃
Åh vilket lyxigt hundliv, klöv och pälsfår man här…:) är det meningen att de ska käka upp pälsen?