Hundar iFokus

Hundar

Etikett: efterlysningar
Läst 1228 ggr
SaraC
0

Hund som söker ägare?

Kommer ju upp lite trådar med hundar som söker nya hem här ibland. Så jag tänkte lägga ut den här tråden och se om det är någon som nappar :)

Söker hund till min morfar. Han vill ha en tik, kastrerad är ett plus men absolut inget måste. Ras eller blandras spelar inte någon större roll, men han vill inte ha en hund som är större än ca 40 cm. Får gärna vara lättskött päls och inte fälla så mkt.

Hunden kommer aktiveras en hel del, men det ska vara en "sällskapshund" eftersom han förmodligen inte kommer ägna sig åt några särskilda aktiviteter/sporter.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Vattnadal
0

Hmm, jag kanske vet en, en liten fröken, dv pincher med troligen vavva i sig. Hon är lite speciell, behöver komma till en lugn och sansad person som ändå vill aktivera henne.

Kan det vara intressant, pm:a mig, så förmedlar jag kontakt.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

SaraC
0

Pm:ar!

SaraC
0

Och tillägger samtidigt att hunden ska bo i lägenhet så den får inte vara skällig. Samt att vi bor i Borlänge så det får vara runt 10-15 mil härifrån max, om vi ska åka och kika :)

SaraC
0

putt

SaraC
0

putt

SaraC
0

putt igen

Millan71
0

Har ni hittat nån hund?En amris skulle säkert passa honom perfekt! Eller kungspudel för dom varken fäller eller skäller…nu vart det lite vitsigtCooljag har haft en kungspudel i 17år och han var världens snällaste o klokaste hundOskyldig

SaraC
0

Inte kungspudel, för stor, men vi har tittat på nån mindre Pudel :) Inte hittat någon än, men letar på.

Wikstr_m
0

Min Nikita letar nytt hem..