Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 597 ggr
kerstinjoh
0

*Hööör alla fåååglar....*

Gomorron, gomorron, höööör aaaala fåglar sjuuunga GOMORRON, GOMORRON i kööööör. *sjunger*

Upp o hoppa alla slöisar och känn livet i er!

Nu ska "odågan" ut i regnet och jag får väl tänka på att ta ur papijjotterna så jag är presentabel på jobbet.

GOMORRON, GOMORRON hööör alla fåglar sjunga i köööööör…..*sjunger*

[Vargnatt-]
0

Go morron själv ^^.

Jag försöker lista ut vad mina djur har emot att sova den sista halvtimmen fram till att klockan ringer! Det slår aldrig fel, en halvtimme tidigare börjar hunden böka och katten klösa på något.

Så blir jag ensam hemma ända fram tills tolv i natt, ser inte alls fram emot det =/

Malin-A
0

morrn morrn, har vart vaken sen 10 över 5 =S

nu ska jag sova en stund.. natti =)

Rommel
0

`stämmer in`Gomorron,gomorron hör alla fåglar sjunga glatt, gomorron gomorron, i kör. Vilken glad gammal truddelutt. hehe

TinaH
0

jag gick och la mig kl 2 i natt…..sa till gubben stäng dörren till sovrummet för jag vill sova tills jag vaknar, det brukar inte bli så värst länge, eftersom jag är morgon människa och alltid uppe halv 5 halv 6.

men i dag tänkte jag sova lite…..

Men iCKE  tänkte mina kära odågor till husdju samma sak…..och givetvis, stängde gubben dörren till sovrumet???…NÄÄÄÄÄÄÄ, och vad var djurna och bråkade på morgonen…jooooooo….i sovrummet…muttrar….

jädrans gubbe, han ska minnsan upp kl 5 i morogn, det ska jag se till,, så han inte får sova av sig efter utgången  kväll med jobbet, han ska minnsan få samma medcin tillbaka…..han ska ut med jobbet och av tacka en jobbar kompis som slutar, han ska inte få en chans och få sovat merän till kl 5, det ska jag minnsan se till….finns ju vatten….

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

kerstinjoh
0

# 3. En härlig gammal truddelutt, som mina ungar avskyr.

Det har alltid tyckt det varit en mara att vakna till en skönsjungande (hm…)  mammas ljuva stämma på morgonen!

AnneN
0

Morrn morrn har för en gångs skull fått sova ut ordentligt

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Liss
0

hejsan.. gick upp för en stund sen:P Lotta höll mig ju vaken till tre inatt.. usch, har vänt på dygnet en del.. och inte hjälper de att jag jobbar heller.. blir rätt sliten efter ett tag, men jaja.

Idag ska jag iväg och kolla min moppe som stått hos dem (som ska laga den) i mer än en månad nu.. och dem sa att den skulle vara klar efter högst en vecka! Om dem fortfarande inte rört den kommer jag åka hem med den idag.. så vi får beställa delar själva och min bror får fixa ist.. enklare och billigare. Hoppas på en fika från mammsen me;P hihi

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

V-lang
0

God eftermiddag, god eftermiddag hör alla hundarna ylaaaaa….god eftermiddag i köööör *sjunger så det ekar här i gävle* Japp så håller man på här i tvättstugan, städningen är klar…ryggen känns som en mördeg, gissa vem som ska ta ett varmt bad när allt är klart jajjamensann lilla jag Oskyldig

Liss
0

Tjohooo!!! YES! dem hade lagat moppejäveln. Och inte ringt..jäla dumsnutar!
Men nu har jag iaf fått åka hem med den, så kan åka till jobbet imorrn me moppen.. wiiiieee!
Fick en hjälm gratis för att de tagit sån tid.. fin var den:P
Men fick svart packbox och framdel.. men men, de passar ju till rött så.

Snacka om att dem litar på sina kunder me.. fick bara ta den och ska betala på måndag.

tjipp hej

V-lang
0

go bruden vilken röta du har ;) Får jag åka bak på när jag kommer?

gejsa
0

#10# När ska du åka till Lisette? Ska du åka med ÅsaF?

kerstinjoh
0

Vad bra Lisette! Har du dragkrok på den?

Hoho, så vi kan ha rullis-husvagnen i bak!

Liss
0

hahaha.. knäpp lotta.. neeh men visst, du kan få dra ett varv om du vill.. har du inte testat emmas då?:P

Gejsa, neeh lotta kommer den 20:e med sin dotter emma. Då ska vi minsan hitta på roliga saker.

Äta middag hos min mor, gosa me ecko och min nya katt, åka moppe;) gå promisar kanske.. jag ska bli piercad av emma.. osv osv. Blir sååå roligt!

hum.. *tänker* neeh vet inte.. tror inte jag har en dragkrok tyvärr:P

kerstinjoh
0

Vad avundssjuk jag blir. Jag vill också träffa Lisette och min Oskyldig Ecko-gris och Lottisen och Emma. Jag vill också vara med!!!!!

Liss
0

haha.. jaa de hade vart super skoj!:)
Vi ska väl hänga upp gardiner i köket också.. haha! Och såklart tjattra hela natten.. sen får emma och ecko dela sänghörna.. om nu ecko klarar av henne.. för har hört att hon lever livet när hon sover;P

kerstinjoh
0

Det låter så mysigt. Jag blir stött i kanten och ska nu sitta i hörnet o tjura hela natten!

Liss
0

haha, neeh kerstin.. du kan väl komma med när malin och jag ska åka upp till lotta??

Beafer
0

nämen ska jag få dela sovhörna med Ecko :D då lovar jag att inte sova som en helikopter ;D

Liss
0

haha.. jaa du får ju ena sidan av 160 sängen:P Och ecko ligger jämt vid mitt huvud.. alltså där DU kommer ha huvudet;) så jaa.. du får ligga still.. sen kanske du får en och annan prutt i ansiktet.. men de bjuder han på:) haha

Liss
0

annars får du slänge ner honom.. men de är risk att han smyger upp igen.

Beafer
0

haha, fisar mitt i natten är jag såå van vid ;D haha! jag är härdad som stål!

V-lang
0

Då kan dom ju fisa ikapp *ASG* Du vet inte vad du bjudit in i din säng du Oskyldig

Åhhh vad kul det skulle vara att träffa dig Kerstin och det menar jag verkligen…samma sjuka humor, man kan ju undra vad det skulle sluta någon stanns *fniss*

Beafer
0

men mamma då! jag menade ju inte att ag brukar fisa på natten jö. jag tänkte mer på Simon ;D HAHA!

Liss
0

haha.. va? ligger du och fiser med emma.. men herregud. får sova med mask!
Hum,klarar du dig i eckos säng då lotta?? en biabädd vet du;) haha..

Beafer
0

men ååh ^^ sluta skicka samtidigt ;D läs inlägg #23 :D

Liss
0

hahaha! neeh .. tror de är du som ligger och fiser.. :P du bara tror att de är simonOskyldig

kerstinjoh
0

# 22 Totalt kaos. Men jag skulle kunna tänka mig! Jag har lätt för att skratta och att ha skoj (även åt mig själv) och jag blir bara ruskigt avundssjuk!!

Ska snoris-lisette placera dig i en bia-bädd??? å stackars Emma som får ligga hos en fisande L….., så skyller hon på ecko!

Hm……

Beafer
0

äsch då! men jag hör ju att det kommer från hans lilla fisrumpa ju Cool när jag fiser kommer det bara ut lite rosa rök som luktar smultron ^^

kerstinjoh
0

Men Emma då? Hur ska du veta vilken rumpa det kommer ifrån? Lukttest?

Liss
0

hahah.. rosa moln! asg!

Jaa räcker inte biabädd till lotta? hon är ju så liiiten.. de äriof emma me.. men ändå:P

Men kom me när malin och jag åker upp då, och därmed basta!! *fnys*

Beafer
0

hahaha! lukttest? nej, fy! håller helst andan när nån har lättat på fiskanonen >.<

V-lang
0

BIABEDD det var det ingen som sa…..nä nu du Ecko får vi byta plats, jag ligger ovanför skallen på emma och Lisette med gasmask….du är stora grabben nu och du kan ju inte förstöra din jul-lukt med Emmas fisar det går ju inte an Förvånad

kerstinjoh
0

Har ångrat mig, tycker inte eran träff verkar så rolig längre.Oskyldig

Liss
0

hahaha.. kerstin de är ju DE som är roligt.. att titta på när ecko och lotta bråkar om sängplatsen;P hhihihi

Ja men lotta, den är rätt stor? om du kurar ihop dig får nog en liten tant på 156cm plats ska du se..eller var de det?

allvarligt nu, vet ju inte vart du ska sova.. min madrass som man blåser upp är inte ett dug skön. Och me din rygg är ju inte de så bra:|

gejsa
0

Du får väl låna ut din säg lisette. :) Till lottapotta alltså.

Vad då den 20:e oktober alltså?

kerstinjoh
0

#35 *vissel vissel*

Vad gör du den "hm" oktober?

Har du kamera? Videokamera? Avlyssningsapparater? (Jag har överlevnadsfiltar)

gejsa
0

Hihi jag har kamera och bil iaf.

kerstinjoh
0

ska vi??Hemlis

gejsa
0

Ja, vi kanske ska det. Jag har bara ca 11 mil. Hur långt har du?

Liss
0

japp, den 20:e oktober kommer lottis och emma:)

jaa försök ni..ni vet inte ens vart ni ska.för de står t om två adresser på mig på eniro..och ingen av dem är rätt.. hehe!

kerstinjoh
0

hi, vi vet allt hus nr 163!

varför tror du att det är så många kameror i buskarna?

gejsa
0

Du har ju redan berättat hur man kommer till dig i en annan tråd. Man går rätt fram förbi parkeringen över en gård så ligger huset rätt fram. *ler* Jag hittar nog ska du se. Om inte annat så följer vi efter Lottapottan. Vi vet var din brevlåda bor sörru. *ler*

kerstinjoh
0

Japp vi vet var brevlådan bor!Skrattande

gejsa
0

Precis! Gick inte du och la dig förresten? :)

Liss
0

hörru du!!!! hur vet du om 163??? har lotta sagt de? fy vad elakt..

gejsa, vadå förbi en gård:P hihi.. fel fel fel!;P

kerstinjoh
0

# 44. Skulle gå o lägga mig, men glömde av det!

# 45. Jag lånade Nickis magiska kula!

gejsa
0

Jag glömde också gå och lägga mig. *fniss* Men så fort jag hade frågat det så kom jag på att jag också skulle ju sova. Så jag gick bums till sängen.

Jo, lisette jag kan leta fram tråden isf. Det var huset i mitten iaf.

Liss
0

hum.. joo de är väl en såndär sida som man t om betalar för, för att kolla på uppgifter.. läskiga sidor. Men de är konstigt om de står min riktiga adress när de inte ens gör de på eniro och hitta.se .. hum som sagt! Och ni vet väl bara att jag heter Lisette

Neeh du gejsa, nu är du villse.. haha. Huset i mitten?? de är massvis me hus här bredvid varandra? vet inte vart du fått någon gård och i mitten ifrån?:)

Nicki
0

Jag hittade dig i min "glaskula" enbart genom att veta ditt riktiga förnamn och vilken stad du bor i Skrattande

kerstinjoh
0

Nix Lisette  det är ingen betalsida, du behöver bara regga dig. Lite läskigt egentligen, men vi avslöjar inte vad vi vet!

V-lang
0

Nixpix ;) Jasså du Kerstin du är inte avis längre…en fisande Ecko och Emma och jag liggande hopkurad i en biabedd *fnys*

kerstinjoh
0

Nä du, nu kan allt få ligga o fisa allihop i biabädden. jag åker på SPA i stället!

Malin-A
0

jag e iaf jäääätte avundsjuk. vill också ligga i sängen o mysa =)

Liss
0

haha.. malin min malin.. du och jag kan ligga och gosa senare.. de lovar jag:P och så åker vi upp tillsammans till lottis.. Bra va:D puss på dig plutt!

Men vadå i biabädden? de är ju bara lotta som ligger där..ecko och jag ligger minsan i sängen.. *fnys åt en jäkla biabädd* och emma får sova vart tusan hon vill :P

Malin-A
0

jaa d e bra.. vi får mysa massvis ´sen hehe =)

Liss
0

mm.. kurra ihop oss i soffan med en varm kopp choklad i november;P myspys!