Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 342 ggr
Rommel
0

O.T: :Nääh, vilken trist eftermiddag!

Det har regnat hela eftermiddagen, det regnar fortfarande. Jag blir lika rastlös som mina fyrbenta vänner när vi inte kan vara ute och leka/aktivera oss. Har svurit över regnet och kollat väderkartor på nätet. Har fått hitta på saker inomhus. Vi har varit ute kissrundorna bara och det resulterade i att vi varje gång har kommit tillbaka drypande våta alla fyra. Fy faan för regn!!

kerstinjoh
0

Ibland är det inte skoj att vara hundägare i regnet.

Varför tar du dig inte en kopp kaffe och en bra bok, kopplar bort allt, myser, läser och njuter av regnsmattret.

Liss
0

neeh, nu är de inte alls kul ju.. och ecko gillar de inte heller. De är bara ut, göra behov och in igen.. skit tråkigt! Och inte gör man något vettigt av dagen heller.. var me ledig idag och ska jobba imorrn.

varför går dem lediga dagarna så fort och när man jobbar går de skit sakta??:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

V-lang
0

Jag har precis landat i soffhörnan helt slut…tänkte bara in här och kolla vad ni hunnit med, sedan blir det nog till att knoppa *gäspar stort* Så typiskt när ni verkar vara här allihop då är en annan som en segpropp Skrikandes

gejsa
0

Regnet började på kvällen hos oss vid 18.30 tiden. Det har varit jättefint under dagen. Men såg att det kunde komma upp till 30 mm regn i natt. Det har verkligen spöregnat här. Men det ska klarna upp över lördagsdygnet tack och lov. Regn är inte roligt vare sig man har hund eller hästar som jag.

Rommel
0

Idag är det uppehåll, skönt. Men nu har jag varit och köpt brallor och jacka för nästa oväder. De gamla var väääldigt gamla, kan man säga. Handlade också skor, när jag var på G. så att säga. Kul att shoppa loss ibland.

Vi har varit ute och njutit av att det inte regnar också. Lilla Hero fick träffa sin Rottiskompis som stod på gräsmattan en bit bort.

Hero var lös och jag visste inte att herre o hund stod där först. Hero var på väg att springa fram, men de har bara träffats en gång innan. Och jag vet inte hur Rottisen skulle reagerat. Men jag sa bara "stanna" och Hero stannade. Första gången jag fick tillfälle att se att det fungerade också. Sen fick de hälsa. Och busade litet.

gejsa
0

Ja, idag är det fint väder igen. Det kom faktist så mycket som 22 mm regn under natten i natt.

Rommel
0

gejsa: Jisses. Det är mycket vatten det. Kom säkert lika mycket o kanske mer här igår när det regnade. Jag plumsade då i vattenpölarna på gården och de var inte små…

gejsa
0

Eller hur!? Det är ju iofs skönt när det regnar på natten då är man ju ändå inne. *ler*

Malin-A
0

idag känns d kvavt här =/ alldeles genomsvett o har bara vart ute i 40 min ungefär.. o ont i huvudet, så nått i luften e d säkert…