Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 1292 ggr
MissanTissan
1

Det bästa med att ha hund?

Vad tycker du är det bästa med att ha hund?

Själv tycker jag att det bästa är:

När man kommer hem efter en lång och tuff dag och kan lägga sig ner på sängen och mysa med sina varma och mysiga byrackor<3

När man ser stora framsteg i hunden.

Hur lojala dom egentligen är.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

[FridaGenborg]
5

Det bästa med att ha hund.. Allt!

Lord Vulcan
3

Man är aldrig ensam. En oumbärlig vän. Alltid lika glada.

CissiD
1

När man vaknar på morgonen av att en varm liten hårboll kryper upp  för å gosa och ger än en puss❤️

Kolla gärna in min blogg: lifeofpascal.blogg.se/

javascript:nicTemp();

[Raubtier]
1

Att man får uppleva fin natur på promenaderna och självklart morgonmyset! 🤗

teezan
1

Eftersom sambon jobbar om kvällarna är det jätteskönt att ha sällskap, och han är så himla gosig! Sen att få komma ut på promenader varje dag! Och den varma känslan när man tillsammans lyckas med någonting, som i vårt fall har hundmöten länge varit lite jobbigt men numera går det oftast himla bra! Man blir så stolt när hunden lyser upp när matte blir jätteglad över att man lyckats :D teamkänslan är helt klart ett av de största plussen, man har verkligen en vän som uppskattar en oavsett (förutsatt att man behandlar hunden väl förstås, men det vet jag att alla här gör).

Murmeltuss
1

Sällskapet, är aldrig ensam och Morgonmys!

fridaaocrazy
1

Allt blir bättre med hund! ❤️

Sällskapet, man blir alltid glad, framsteg 😃

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

OneSound
1

Hittills med en liten plutt (fick hem henne i lördags) så är det allt mys och gos. Om Kyra fick bestämma skulle vi mysa 24/7 😃

Men också när de klarar någonting eller lär sig någonting, sån stolthet haha!

Aut viam inveniam aut faciam

SuperLimm
1

Glädjen dom ger skulle jag nog säga.

Att man kommer upp från soffan/sängen och ut även de dagar man inte mår bra.

När man ser de stora framsteg hunden gjort och man vet att det faktsikt är jag själv som fått hunden att komma dit.

När man får beröm för hur lugn och trevlig hund man har och även där vet att hunden inte alls hade varit så "bra" om den vuxit upp hos någon annan.

Ja det mesta blir bättre med hund faktiskt!

Mvh Linn

Frosstis
1

En av de bästa sakerna är att man alltid har en anledning att gå ut o gå, och kanske slippa plugget i några timmar för att promenera =)

drika
1

Närheten<3

Hälsningar

Fredrika

Jonniis
2

Att ha någon vid sin sida vad som än händer, man vet liksom att man alltid är älskad♥

Nevina
3

Att hur dåligt man än mår, till och med när det känns som att hela världen faller samman och allt känns totalt hopplöst så kan hunden ändå få dig att le och skratta och känna dig helt varm inombords.