Till helgen flyttar mina små
Jaha,då är det dax för farbror doktor imorgon,sedan skall mina små älsklingar flytta till helgen;( Nu vet jag att alla får det bra men det känns så hemskt ändå…Ett tag tyckte jag att det skulle bli skönt då dom är riktiga små monsters nu men när det närmar sig så…inge roligt alls…Kommer att gråta floder…nåja vad är en bal på slottet…snyft…

Mina monster flyttar också i helgen. Det är norrbottenspetsar. Dom går till jägare allihopa. Jag tycker det blir roligt. Jag själv är alldeles sjuk innan jag fått hem en valp, så jag hoppas att dom också är det. Dessa köpare bor ganska utspritt i vårt avlånga land. Men ibland har vi sålt till folk i närheten och dom har varit här nästan en gång i veckan från det att dom blivit 3 veckor. Jag har en kull med stövare också som blir 4 veckor i dag. Fick tyvärr avliva ena hanen idag. Han hade fel på strupen och det gick inte att göra något åt det. Jag tycker det är så fruktansvärt jobbigt när det händer sådant här. Nu är vi nog väl förskonade. Det är andra valpen som vi tar bort och det på 29 kullar.

Hm fick igår återbud på Truls,2 dagar innan leverans? Det är tråkigt när folk ändrar sig i sista minuten,man vet ju inte om och när man hittar ett bra hem igen åt Truls som är den absolut sötaste i kullen…

Så sköööönt!Truls fick oxå ett jätte bra hem!!!Snyft
nu flyttar 5 av dom små,imorgon även Tabbo;( Nåja jag får fortsätta gosa med Tingeling och Tindra iaf till Oktober