Hundar iFokus

Hundar

Etikett: tävlingar-på-hundar-ifokus
Läst 9350 ggr
SaraC
4

Nomineringstävlingen är avslutad!

Vi bad er nominera en annan medlem här på Hundar iFokus, någon ni tyckte bidrog med något positivt till sajten. Det har kommit in många nomineringar, vilket vi är glada för! Här presenteras de och vinnarna av priserna i tävlingen.

Först och främst, tack alla som var med och bidrog till tävlingen! Om ni gillade den kan vi köra igen längre fram!

Vi har valt att ge vinsten till en medlem som fick hela fyra stycken nomineringar! Inte enbart på grund av antalet nomineringar, utan också på grund av innehållet i dem! Ord som återkommer är "trevlig", "engagerad", "aktiv" och "påhittig". Grattis Saffran0Spice! Boken "Hundsjukdomar från A till Ö" av Josefine Öberg kommer hem till dig på posten!

Det andra priset var en månads iFokus Insider men eftersom vinnaren redan har det kommer vi dela ut det priset till den enda av de nominerade som inte redan hade det, nämligen LinDajSon! 

Så har vi också lottat fram en av er som var med och nominerade och det blev Vizzla! Godis till hundarna kommer på posten! 

Här är alla nomineringarna! 

🌺

"Jag vill nominera en medlem på HiF i tävlingen vid namn Saffran0Spice. 
Denna medlem tycker jag alltid håller en trevlig ton i sina inlägg och är väldigt hjälpsam, denna person startar trådar med trevliga ämnen som man inte behöver diskutera något i bara berätta lite vad som pågår hemma/ute/under dagen detta gör det trevligt på HiF tycker jag, på samma gång är denna medlem väldigt inspirerande och lägger upp fina bilder man kan känna inspiration av."

🌺

"Jag skulle vilja nominera Saffran0Spice till tävlingen för jag tycker hon ger trevliga svar och är mycket aktiv på forumet." Glad

🌺

"Jag skulle vilja nominera Saffran0Spice. Hon har alltid en trevlig attityd, kommer med bra tips och har alltid roliga förslag. Hon säger sin mening utan att trycka ned andras och det tycker jag är viktigt här på iFokus." 🙂

🌺

"Jag vill rösta på Saffran0Spice. Hon har stor kunskap och visar ett genuint engagemang."

🌺

"Jag skulle vilja nominera Cahira för jag tycker hon bidrar så mycket till Hundar iFokus (och massa andra sajter). Hon ger alltid genomtänkta, vänliga, utförliga svar och vill alla väl. Hon är ofta inne och svarar på mycket Glad Tycker hon lyser upp allt lite, oavsett om hon håller med TS eller någon av kommentarerna i inlägget eller inte. Har fått bilden av att hon är en allmänt fin och trevlig människa som gärna hjälper till och stöttar, pushar och peppar och finns där för både människor och djur!" Glad

🌺

"Jag nominerar Cahira.  Skriver alltid trevliga svar och är en aktiv medlem." Glad

Blomma

"Jag vill nominera russin. Jag tycker att hon alltid är trevlig och kan mycket om hundar ger bra tips om allt möjligt, så min röst vill jag lägga på denna goa person."  Glad

Blomma

"Jag skulle vilja nominera vallhund till priset på Hundar iFokus för jag anser att h*n alltid kommer med så bra och rena svar."

Blomma

"Jag nominerar Sugar Mist för jag tycker hon är duktig. Hon är väldigt kunnig, påläst och insatt. Skriver bra och välformulerat. Allt detta och så bara 15 år!" Glad

Blomma

"Jag vill nominera LinDajSon. Oerhört trevlig och hjälpsam person som alltid kommer med bra tips och råd. En väldigt kunnig person som kan det mesta inom hund- och hundsport!" 

Blomma

"Jag skulle vilja nominera en medlem! Nämligen TurastGladHon har haft det jobbigt med sin korthårs collie Jamie och hans skador och kan behöva muntras upp med en bok!" 

Blomma

"Jag vill nominera _Wilma för att hon alltid hjälper till och har bra svar på frågor angående shelties. Hon är också väldigt snäll och trevlig mot alla på sajten."

Blomma

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Grace2009
0

Grattis Saffran! Och vad kul att få läsa alla nomineringar.

[fabienne]
0

Grattis Saffran! Vilken jättebra tävling. Roligt att vi fick läsa allas nomineringar och inte bara för den som vann. Superbra initiativ! 🙂

russin
0

Grattis 🙂

Ambrose
0

Grattis! Tycker också att det var en superbra tävling och att vi bör ha fler tävlingar eller trådar på forumet som tar upp det positiva som folk ser hos andra här :)

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Turast
0

Grattis!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

LinaK
2

Grattis till vinnaren! Och vad roligt att denna tävlingen uppskattades, kommer absolut köra fler tävlingar med inriktning på att stärka stämningen här på sajten 🙂

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

drika
0

Grattis:D:D

Hälsningar

Fredrika

Saffran0Spice
1

Men herregud *är i total chock*
Tack så mycket allihopa! ❤️🤗