gissa rasen :D (svårt)
Chinese crested och affenpincher är två av raserna, gissar jag!
#2 Det tror jag med, plus malteser.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Havanais? Det är säker en jämte med också. 😉
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Shih tzu?
Av alla svaren som kommit är Lhasa apso och Bishon havanais rätt! 😃 fortsätt gissa!
nån terrier kanske? jack russel? eller yorkshireterrier kanske 😃 rolig lek! kul när det är svårt!
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
#9 ja det har du rätt i nån terrier för pälsen på den ser lite strävhårig ut☝️
Visst gjorde den det? Haha är jättedålig på att se raser i blandraser men mamma har en terrierblanding :)
puttar upp för alla raser inte är hittade :3
tibetansk spaniel
Pomerian!
Av svaren som kommit är 4/5 rätt!😃
Lhasa Apso, Bishon Havanais, Jack Russel och Yorkshiterrier! bara en kvar😉 fortsätt gissa!
Mops, bolognese, coton de tulear, pekingese?
#17 ingen av dom :3
Åh jag hade alltså rätt på 2 raser yaaaay! Hm… Vad kan det mer vara.. Chihuahua? Eller har nån sagt det? Papillon kanske..
bichon frise, bolognese, mini schnauzer, japansk spets, tibetanks spaniel, west highland white terrier? haha tar bara upp mindre raser nu ;)
bolonka?
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Någon griffon kanske? Nosen ser ju lite kort ut.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Alla Raser Hittade!😃
Raserna Är. Bishon Havanais. Jack Russel, Yorkshiterrier, Lhasa apso och Papillon 😉
Vinnaren är: Turast! Som Gissade rätt på 3 av raserna. Jack Russel, Papillon och Yorkshiterrier. Grattis!😃
På andra plats kommer två stycken: VildaVittra som gissade på Bishon havanais. Och $Dog$ som gissade på Lhasa Apso. Grattis!😃
Wohooo! 😂
Grattis✨
Vet du hundra att det är dessa raser i hunden? För den korta nosen skulle jag gissat någon trubbnos inblandat i denna hund. Supersöt liten hund är det :) 24 grattis till bra gissat på raser
#26 Lhasa apso har väl lite trubbnos?
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
#26 ja jag vet helt säkert att det är dessa raser :-) hon har stamtavla + känner de som äger mamman
#26 ja jag vet helt säkert att det är dessa raser :-) hon har stamtavla + känner de som äger mamman
27 det trycker jag inte dom har direkt.
28 säger inte att det behöver vara fler raser i vovven men jag hade gissat på någon mer griffon eller liknande med kortare nos. Stamtavla på blandras säger mig inte mycket själv hade vi en blandras med hemmagjord stamtavla då med bara två raser i henne. Men tvivlar starkt på att så var fallet med henne av flera anledningar men det hör inte till din tråd :) Söt hund har du, hoppas du bjuder på fler bilder i framtiden.,
#30 ägaren (ZorroKaninen) vet väl vilka blandningar det är i rasen … ingen idé att ifrågasätta detta ..