Hjälp! Hyrbil och hund...?
Är det någon som vet om det finns några hyrbilsföretag som tillåter djur i sina hyrbilar? Bor i Stockholm.
Måste åka till Norrbotten i helgen och ta hunden med men har ingen bil för tillfället…

JÄTTETACKSAM FÖR TIPS
Pia
ingen aning, men ring o prata med olika hyrföretag, borde ju finnas nån bil dom har som man kan ha hund i…

Prata med företagen, För i vissa bilar får du ha hund,om du lägger typ lakan m.m. över där hunden ska vara..
Tror även du kan behöva städa bilen efter åt..
Tack! Tänkte vara lite lat och få tips och hjälp med att zooma in hyrbilsdjungeln…
Jag har suttit i telefonen hela eftermiddagen och fått nej efter nej men till slut löste det sig - Hyrbilen.se i Järfälla, YES.
Vad har jag då lärt mig av detta, jo man ska nog inte vara helt uppriktig t ex
Hårar den? Ja men inte just nu, har precis bytt päls
Har du bur? Ja, absolut, alltid när vi åker bil, buss osv
Fast jag var ärlig och möttes av ett gott skratt ang burfrågan som jag givetvis svarade nej på då jag redan sagt att det är en GD och ev bur skulle isf vara lika stor som utrymmet där bak.
Ett tips (som de köpte) är att täcka med flyttfiltar, de är suveräna och håren fastnar direkt…
Hej svejs - på lördag åker vi
Pia & Texas

Får man fråga vart i Norrbotten ni ska åka till?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Lule' och Överkalix.
Det viktigaste måste väl ändå vara att bilen kommer tillbaka, hel och hundhårsfri.
*asg* hundbur vore något! Han är för fin vovven din!

Aha, jag bor i Lule så om ni vill och har tid så är ni välkomna att kika förbi =)
_**/Mvh Anne
# 7 Är kakorna slut?
#6 Ja precis, får väl dammsuga ordentligt och vädra…
#7 Tack för inbjudan, vet inte hur det blir, har lite ont om tid då vi sålt huset i Överkalix som ska tömmas + ett stort dubbelgarage, lär bli många resor till tippen. Sen måste vi också hälsa på en fd Stockholmska som nu bor på Hertsön, Colima Texas stora kärlek…
Min bil är inte anpassad föt min grandis… Måste fälla baksätet, men då får hon också rejält med plats! =)

Än så länge finns det några kakor kvar…
Hertsön är inte alls långt från mej då jag bor på Örnäset =) Men jag förstår absolut om ni inte har tid
_**/Mvh Anne

Haha jag bor på Edeforsgatan 42 =)
_**/Mvh Anne