Vad hittar ni på?
Hur ser era dagar ut i denna hettan? Vad brukar ni göra/hitta på?
Både jag och hunden ligger utslagna och orkar inte göra så mycket nu när det är så fruktansvärt varmt och kvavt 😓 Vi tar dock igen dagarna på kvällarna när det i regel är svalare. Vi badar oftast då. Träningen ligger på hyllan tillsvidare…
Promenad morgon och/eller kväll (något av det), annars slappa på dagarna, mest inomhus lite svalare.
Åka och bada om det finns möjlighet till det.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vi vilar på dagarna och åker och badar på kvällen :) ibland leker vi lite vattenlekar i deras lilla plastpool och ibland kör vi lite lydnad i skuggan
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Promenad på morgonen och sedan slappar vi nästan hela dagen. 10min rastningar då och då och kanske lite träning eller lek på eftermiddagen.
Idag har vi nu nyss strosat runt i skogen en stund, ikväll/eftermiddag blir det nog mest klickerbus och slapp i trädgården med vattenlekar och mush-isglass. Badar gör vi också gärna, men i denna värmen orkar vi knappt gå 1 km till sjön, haha. Kanske sätter jag upp en liten pool i trädgården. Har jobbat i 3 veckor nu, så har inte kunnat gå ut tidiga morgnar/sena kvällar, men nu när jag är ledig kommer det bli mycket sådant.
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/