Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 566 ggr
[Cookie Monster]
0

Vad hittar ni på?

Hur ser era dagar ut i denna hettan? Vad brukar ni göra/hitta på?

[Cookie Monster]
0

Både jag och hunden ligger utslagna och orkar inte göra så mycket nu när det är så fruktansvärt varmt och kvavt 😓 Vi tar dock igen dagarna på kvällarna när det i regel är svalare. Vi badar oftast då. Träningen ligger på hyllan tillsvidare…

Fridaaaa
0

Promenad morgon och/eller kväll (något av det), annars slappa på dagarna, mest inomhus lite svalare.
Åka och bada om det finns möjlighet till det.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LeaBus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Liten skogspromenad på morgonen, slappar på dagen. På kvällen blir det långpromenad i skogen (om det är tillräckligt svalt), träning eller bad. Vissa dagar har vi tråkigt nog inte kunnat göra något alls =/

Turast
0

Vi vilar på dagarna och åker och badar på kvällen :) ibland leker vi lite vattenlekar i deras lilla plastpool och ibland kör vi lite lydnad i skuggan

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Carry-Rocksalt
0

Promenad på morgonen och sedan slappar vi nästan hela dagen. 10min rastningar då och då och kanske lite träning eller lek på eftermiddagen.

IngaTrnqvist
0

Idag har vi nu nyss strosat runt i skogen en stund, ikväll/eftermiddag blir det nog mest klickerbus och slapp i trädgården med vattenlekar och mush-isglass. Badar gör vi också gärna, men i denna värmen orkar vi knappt gå 1 km till sjön, haha. Kanske sätter jag upp en liten pool i trädgården. Har jobbat i 3 veckor nu, så har inte kunnat gå ut tidiga morgnar/sena kvällar, men nu när jag är ledig kommer det bli mycket sådant.