OT :God Morgon! 6/9-07
God morgon alla HiFare! =)
hoppas att natten har varit till sin belåtenhet, och att ni har sovigt gott. =)
Själv så har jag, tja visst jaaa, sov, jo mellan varven har jag nog gjort det, mellan varven av märotr och en hund på rygg. =)
men vad gör man inte för sina "barn" =)
Tyson, Zigge och jag har precis kommit in från morgon promenaden.
Zigge ville följa med och då fick han det.
Släppte Tyson lös en stund, snacka om en kille som ääälskade det.=)
Sedan kom det en hund, döm om min förvåning, jag sa sitt, var väll 30m bort eller något, han stannade till hundarna hade gått förbi och barnen med mammor till dagis. =)
Han fick klick och massor med berömm och godis:-)
Lis1:
Du skulle bo där jag bor, jag har dagis inpå knutarna och hade varit ett underbart ställe och träna lilla…ehumm…stora.."grisen" på.
Så kan man sitta med fika korgen och bara titta på banen och alla cyklister och sånt, och du, den ligger lite i sin ensamhet åsså, så man blir direkt inte störd av något =)
Vad ska ni hitta på idag?
Jag ska själv till sjukgymnasten med min rygg och den urhoppande axel.
Sedan ska jag hem och träna hund.=)
Innan måste jag göra nytt lever godis.
Tänkte klick-träna idag, då går det åt en hel del. =)
Funderar på och börja på Rallylydnad, är det någon som vet något om denna gren?
Ha en bra dag mina vänner och må så gott ni kan! =)
Kram!
hehe.. jaa du Tina de vore ju bra. Men inte kan man väl bo i skåne
? tss.. Åsa kommer ju iaf den 30:e och hjälper till lite..Hoppas jag? för hon är ju lite försvunnen nu tycker jag.
Godmorgon allihop.. Idag ska jag jobba lite.. ska visst få lära mig ännu mera saker tills jag ska vara helt själv. Usch! Hur ska jag komma ihåg allt! Får ringa och be henne komma tillbaka från Kina:P erhm..
så nu käkar jag frukost och snart drar jag iväg. Sen har jag ingen anning..längta till natten??
thihi
kram till alla.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag har inte sovit gott:(:(:(:(
God morron! Själv har man sovit rätt bra.. fast varenda natt sen jag kom ner till Umeå igen har jag drömt att nåt av mina djur är sjuka.. :S Lite småjobbigt.
Mår förövrigt prima idag ;) och ingen inspark ikväll så jag kanske får må bra imorrn också *fniss* Däremot har jag föreläsning om en halvtimma så det börjar bli dags att få på sig kläder och rasta vovvarna..
TinaH: Lycka till hos sjukgymnasten :)
Lis1: Du lär dig säkert snart.. fast man vet ju aldrig :P Nä men om trögskallen lill_jarven lyckats jobba som vet.assistent så ska väl du lätt kunna lära dig ditt jobb ;)
helenal: Läste din andra tråd.. hu vad hemskt
jag e ensam hemma nu ett par timmar för mamma måste hämta marie:(
hehe.. joo, men de är ju massa med att beställa blommor och koder och skyltar och nummer.. och och och!!:P
Vilken TUR du har att de inte blir någon sprit idag då?:Ppff.. hehe sånna där drömmar brukar jag me ha ibland..oftast att jag glömmer ecko hela tiden! Lite läskigt.. snacka om dålig matte att glömma sin hund!:P
nehe.. nu måste jag väl gå då!:( .. varför är de skit tråkigt att gå till jobbet men när man väl är där är de faktist rätt kul. Men ändå varenda gång vill man inte före man kommer dit!hum..

Godmorgon :)
Idag är jag hemma idag igen..men skall till skolan imorgon.
Har inget planerat presic, skall bara ta hand om hundarna här hemma för snart åker mamma till jobbet. Sem skall jag försöka få tag på min vän <3 som är hemma och är sjuk.

God Morgon :)
Gick till skolan och pallade bara med 2 lektioner innan jag var nästan spyfärdig och fick världens huvudvärk, gick hem och vila lite, f'n också! Jag har väll överansträngt mig på skatboet eftersom jag mådde så dåligt innan jag åkte dit.Får väll vila upp mig lite.
Har sovit jättegott mellan de två turerna ut på gården som Aramis behöver varje natt :).
Idag ska jag försöka städa lite medans husse är hemma och sen busa en hel del skulle jag tro :)

AJ AJ AJ…oj…aj…NÄ jag ska inte jämra mig….men jag känner mig som gamla Olga på 95år efter att ha varit och tränat på sjukgymnasten.
Å han…ja Lotta säjjer du att jag inte är klok på endaste fläck, så ska vi inte snacka om vad han är….nu ska jag gå TVÅ!!….gånger i veckan!!! *SVÄLJ!!*
Han kommer ju och ta mitt lliv!! *ajajaj…min axel och rygg*
Nä jag gnäller fortfarande inte, så det så….jo liite kanske jag tycker synd om mig själv…..Men det var faktiskt kul och plåga sig själv, man känner sig så nyttigt och fräch efteråt och speciellt nu när vi har kommit igång med maskinerna.
Men jag får inte Klippa häcken, Dammsuga, torka golven, rännsa rabbater.
Det är just sånt som behövs just NU….Så jag LÄR ju dressera min gubben nu….vad är piskan…..Så kan Tysse och jag sitta och mumsa ostkrokar och popcorn i soffan…..det är sååå roligt att se på när andra arbetar!
Sköt om er!
kram!
undra varför Lisette längtar till natten .. tsss.. =D hahaha
malin.a: hon drömmer ju att hon tappar bort Ecko.. kanske är det som lockar? ;P Haha nää huja.
Jag har drömt att Indra var supersvullen och hade grymt mkt bruna flytningar vilket var väldigt konstigt eftersom hon är kastrerad.. och en annan natt drömde jag att min kanin var svullen och hade jättekonstiga utslag på ena bakbenet. Indra har förövrigt också haft ett svullet ben i en dröm. Usch man vaknar ju i panik! :S
Nu har jag iaf varit i skolan och funderar på att ta en tupplur innan jag tar ut jyckarna på en prom. *hihi* Trots att jag har fått bli medlem hos tantisarna så är jag nog mest som en snoris i det avseendet.. att sova är nästan det jag kan bäst. (om ni undrar vad jag kan bäst så är det att äta godis) ;)
är det inte väldigt varmt idag? =D
#12 väldigt varmt och skönt!! :D Fast vovven tycker det är jobbigt, han har varit slö hela dagen av värmen, jobbigt med tjock ullig svart päls :P
Joo idag är de skönt ute:)
Hihi, jaa varför längtar jag till natten
?? hum.. kaaaanske för att jag blitt lite små kär?;P
Han frågade sen NÄR vi ska åka till dig malin;P
Tss.. neeh jag vill väl inte glömma bort ecko någonstans.. vad skulle jag göra utan honom:P Blir ju skit skraj i drömen..
ohh ni får komma hit när ni vill såklart =D nee Ecko glöms inte bort så lätt inte =)

LISETT KÄÄÄÄÄR???
WOOOW BRUDEN GRATTIS!! =)
Jippie!!!!!!!!
Vad glad jag blir! Men inte ett dugg nyfiken, Lisette 
Själv har jag sovit vaknat sovit vaknat och så vidare =)
Ja men Tina du är Ju inte klok och går du till sjukgymnasten kan du ju inte räkna med nått annat en att han är likadan. Och du ser fräcsh som en nyponros är väl inte dumt då behövs väl ingen piska på gubben…bara att låta honom lukta en sväng så går han väl igång på ångorna 
Lisette att du gruvar dig är för att du är osäker på dig själv, peppa dig själv istället..det där fixar du jättelätt =)
Jag vet i vem! Lisette ska ni träffas hos Malin, när då om man får fråga? Nu är tant nyfiken på språng igen *fniss*
men jag vet inte!!
haha nee dom ska bara komma o hälsa, på träffas gör dom nog första gången hemma hos Lisse =D
hahaha..oj då! så här stor uppståndelse skulle du ju inte vara:P
Ehm.. jaa jag berättade ju om en lite soldat va? Han är Fn-soldat i afganistan och kommer hempå semester om tre veckor. Vi har haft varandra på msn listan i ungefär 2-3 år men inte pratat på 1 år.. samma dag som jag sa "byebye" till exet för alltid så skrev han till mig.. Som om de vore ödet:P
Han ska alltså komma och hälsa på när han kommer hem.. han bor dock i malmö..så han är en skåning:P Vi har pratat varenda natt nu på msn (därför jag längtar till nätterna) och vi har kommit varandra jätte nära. Jag förälskade mig i hans personlighet och nu känner jag mig faktist väldigt kär.. i en person jag aldrig träffat:P De pirrar i magen och jag ler så fort jag ser att han loggar in.. is it love?
Skönt.. för nu börjar "husse" tina bort mer och mer.. och de behöver jag.
Ja va bra! Då kommer vi och hälsar på någon gång då malin.. så du får godkänna honom;)
Lis1 Oh lycka till med soldaten ;)
haha japp d låter bra d.. han måse ju va perfekt till en perfekt Lisette =)
Om han inte är perfekt så duger han inte åt dig Lisette.
Jo, jag hade hört talas om honom, men du vet ju hur minnet är
Fast nu måste han godkännas av tantisgänget också. Så du får nog ta hit honom.
(men jag önskar dig allt gott)
Åt lilla gussilagon duger bara det bästa…och attans om han inte är snäll då hänger jag upp honom i ögonlocken och tvingar honom att blinka ;)
Du får ta hem honom på fika till mig och Kerstin så fixar vi fram en lögndetektor tills dess =)
vargnatt: hehe.. tack:)
Malin: jag är lååångt ifrån perfekt knas;P Men tack du min lilla näckros:)
kerstin: och vart är hit?? kan ju tusan inte be honom skriva här inne.. då kommer han aldrig komma till mig.. ni skrämer ju livet ur honom:P Tack!!:)
Lottis: hihi.. gussilago:) till dig och kerstin? har ni flyttat ihop :P
Nu har han packat sina väskor och vart beodrad att åka iväg någonstans.. han visste inte när han skulle komma tillbaka:( snyft! så nu har jag ingen sötplutt att prata me om nätterna.
Nej vad tråkigt, du får hålla till godo med oss då…fast vi inte är lika söta som han ;)
Näää vi har inte flyttat ihop men vi sammandrabbar för din skull, vi lär ju testa om han är trovärdig ;)
haha.. okej! ni är som malin alltså.. måste kolla honom först:P Fast inte ens malin och jag själva har setts..tss..
Och ändå känns hon som min bästa vän!:O
mm.. får hålla till godo med er.. men de pirrar inte lika mycket när jag pratar me dig lotta.. kanske tur de:P
Lite läskigt bara.. undra vart dom sände honom..så de inte är nått farligt!
Usch tänk inte så där nu då blir du tokig….
Åhhh du skulle det börja pirra så får du varna för då lär vi ta oss en funderare på hur detta har gått till *ASG*
Neeh jag blir väl de..men kan inte låta bli. Afganistan är la inte de säkraste stället just nu..
haha.. jaa jag LOVAR att varna:P Men skulle de vara så tror jag nog emma blir bättre.. mer min ålder så att säga;P
ne tänk inte så Lisette, då oroar man ihjäl sig ju.. tom. jag bli orolig ju… men d e nog ingen fara ska du se.. =)
Men kommer du hit så är ju "Quila" (Elin, alltså) i din ålder. 21 ynkliga år.
Så jag o Lotta är experter på att kolla blivande svärsöner. Vi har ett superbra test som de får gå igenom.
Kerstin och jag är superexperter på det där…inte en enda grej går oss förbi ;)
haha.. försöker du före ihop mig och elin, kerstin?:P
Okey.. vilken tur.. då tycker jag ni kan göra de.. så vet jag sen;) fast tänker nog testa honom lite själv först;P
Tänk att det tycker jag också Lisette ;)