Hundar iFokus

Hundar

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 505 ggr
AnneN
0

Aktivast på HiF

Någon som kan lägga upp listan på vilka som varit aktivast på HiF denna månad och vilka som varit mest aktiva på iFokus?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lotta
0

Skulle kunna tro att det är du, Lisette, Gejsa eller Hera ;)

AnneN
0

Du har också vart ganska aktiv Lotta

_**/Mvh Anne

Karmatarerskanise
0

Precis lotta :)

Lotta
0

Nej tycker ni? Jonny tycker jag lugnat ner mig betydligt…

AnneN
0

Jo men du är ändå väldigt aktiv =)

_**/Mvh Anne

Lotta
0

Okay då *ler*

[helenal]
0

hahavad hittar du på annars då lotta eftersom du minskat med att jhänga här:P

KerstinP
0

Vi kommer inte in där nu. Ifokuskillarna håller på och jobbar med de bitarna. Återkommer med statistik.

AnneN
0

Okej =)

_**/Mvh Anne

Lotta
0

Inget, det är lite jobbigt ljus för ögonen bara. Så det blir dumburken i mellan åt istället skit tråkigt *fnys*

gejsa
0

Jag var iaf den som var mest aktivast på hela iFokus. *skäms*

dom tog fram det på ridsport den 24:e denna månad.

Karmatarerskanise
0

gejsa :)

gejsa
0

Ja, Hera! :)

Karmatarerskanise
0

Fräckt :) På HELA iFokus ;)

gejsa
0

hihi ja, tyvärr. Så ledde jag på ridsport med.

Karmatarerskanise
0

Jag var iaf med på en liiiten hörna :P Lis1 med om jag inte har fel för mig?

O du gejsa, du e ju heeelt crazy ;) O biobio. Tur ni kommer med bra saker :)

Liss
0

haha.. oj då!:P har aldrig vart på listan över hela iFokus förut.. usch vad jag måste skriva:|

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

gejsa
0

#17# Ja, men jag håller på att trappa ner. Inte 17 vill jag leda över hela iFokus ju. *skäms*

Lotta
0

*ASG* Där ser ni! Era babbelfior…nu kan ni inte hacka på mig längre tack och lov. Och nu förstår jag varför jag känner mig så ensam inne på hif ibland, många som var här förut har försvunnit som tex Åsa hon är då totalt osynlig av någon anledning + några till. Många måste ha tröttnat eller så har vi tråkat ut dom ;)

gejsa
0

Vad då, har du ledit förut över iFokus Lottapottan?

Lotta
0

Generad Nej på Hif och det har varit nog jobbigt, snacka om att blivit mobbad, attans snorisar ;)

AnneN
0

Haha har tydligen vart mer aktiv än jag själv tycker

_**/Mvh Anne

Lotta
0

Hmmm så är det alltid tro mig ;)

gejsa
0

Samma här biobio. *ler* Jag säger ju att jag tror att dom har fel på räknaren. *fniss*

Lotta
0

Dom använder kulramar ;)

gejsa
0

Ja, just det ja, det gör dom säkert. Så är kerstin där och flyttar på kulorna när dom inte är där. *fniss*

Lotta
0

Hehehe det gör hon säkert den lilla luringen ;) Hon kan få vem som helst vimsig *ASG*

gejsa
0

Precis! Och när vi är trygga och tror att hon inte lyckats så kommer Nicki insmygandes och flyttar några i stället. Du vet sådan mor sådan dotter. *fniss*

Lotta
0

Exakt….ack så lika, så fyndiga så man kan smälla av…mig får dom att skratta så jag får ha pampers på mig varje dag Generad

gejsa
0

Pampers!!! hihi kissar du på dig? Du är också rolig och fyndig. *asg*

Lotta
0

Man blir som dom man umgås med, alltså som er *ASG*

Lite kiss i byx får man allt räkna med på den här sidan Flört

gejsa
0

Haha du är rolig du Lottapottan.

Alex
0

Tss Lotta du har visst legat i topp på listan över hela iFokus. Var väl två månader i rad, med dina 3000 inlägg… ;)

Och Gejsa, ska du lyckas dra ner så får du nog börja med att skrota bredbandet, annars är det nog kört. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

gejsa
0

#34# Hihi inte skrotar jag det nu när det äntligen kommit igång efter år av väntan. *fniss*

Det blev ju mer inlägg när jag hittade denna trevliga sajt HIF. Jag skyller på er. hihi

Lotta
0

Har jag…nääää inte över hela väl???? Det var väl här inne?

Alex
0

Joho det har du visst. Gejsa ligger väl mellan 1-2000 inlägg per månad nu, du låg på 3… Så du ledde rätt stort. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

gejsa
0

Haha Lottapottan försök inte slingra dig nu. Du är värst som vanligt. Och jag tänker inte ens försöka vinna över dina 3000 inlägg. *fniss*

Lotta
0

Joho du jobbar på det…erkänn????

Alex
0

Hihi ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

*viskar* Alex du ska låta damerna svettas lite, det behöver dom Hemlis

Alex
0

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Bläbläblä bannade Alex…du är en riktig tjallare Skrikandes

Men svinnhugg går igen, så vänta du bara Cool

Alex
0

Tss.. Jag har annat för mig jag. ;) Kolla bara listan Gejsa länkade till i #16 ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Liss
0

jaa de var på den tiden jag inte ens var me på listan:P

Lotta
0

Va var det jag sa….Gejsa och Biobio…men jag missade på Lisette *ASG* Jag ligger bra långt ner på listan så det SÅ!!!!

gejsa
0

Haha då låg jag på 12:e plats när du låg först Lottapottan. *fniss*

tack Alex för hjälpen.

Nej, jag jobbar för att inte komma upp på listan alls denna månad. *fniss* Längst ner vore bra.

Lotta
0

Hahaha du kan ju allt försöka du lär ju misslyckas kapitalt *ler*

Längst ner nu var ju du rolig, så lite som dom andra verkar skriva så håller du dig nog kvar =)

gejsa
0

Jag kanske tog i lite där. Inte längst ner kanske men i mitten då. *fniss*

Lotta
0

Hahahaha jag tror jag skrattar mig harmynt…försök med den du, vänta du och se  ;) Har inte du märkt vad tomt det blivit här inne…det är ju urdåligt med folk, från början var det ju ett attans ös och en himla massa folk och nu ekar det Fundersam

gejsa
0

Så du tror att jag leder för att det inte är folk här längre. Haha du har ju kommit tillbaka. Jag har inte varit ute på iFokus på två kvällar då har jag fått mejl om vart jag tagit vägen to m. Det du! *ler*

Lotta
0

Hmmm ja du har tur du, mail vad är det…kan man äta sånt Fundersam Jag har så omtänksamma "kompisar" nu menar jag inte er, som inte ens mailar, ringer eller hör av sig och frågar hur det går här hemma men som sagt svinhugg går igen….när hjälp behövs vid senare tillfälle så kan det glömmas.

Hahaha och du om du är borta i två kvällar så ska inte du tro att du ramlar ner från listan för det…glöm det…jag har också varit borta från datorn i dagar och några kvällar tror du det hjälper NÄPP!!!! *ASG*

gejsa
0

Oj, vad bitter du lät Lottapottan. Det låter inte som du har så bra vänner faktist. Mycket bättre med oss här ju. *ler* Vi frågar efter dig jämt ju.

Jo då, du ska se att jag inte kommer att vara först i slutet av september. Det är du igen. *fniss*

Malin-A
0

men Lotta när du vart borta för länge har jag ibland skickat mail till dig här på iFokus ju… o på msn =))

Lotta
0

Ja det var inte er som sagt jag menade, det är därför jag säger att det är tur jag har er =) Men det är ju faktiskt så ibland att man funderar vilka som verkligen är ens vänner, jag menar en verklig vän ringer väl kanske upp eller hör av sig när dom vet hur läget är eller har jag fel? Jag skulle aldrig ringa upp till en vän och beklaga mig eller gråta i telefon för att det är jobbigt, men det kan kännas skönt om en vän ringde och bara pratade, det är sånna gånger man känner att man har en vän som bryr sig. Men jag kan bara säga en sak svinhugg går igen eller hur brudar….och jag säger det igen, DET ÄR TUR ATT JAG HAR ER TOKFIOR *fniss*

Och Gejsa jag är inte bitter, men jag är jäkligt less på att vara bollplank ått alla men kan aldrig använda mig av ett själv, jag ställer gärna upp för mina vänner men jag tycker det ska vara ömsesidigt =)

gejsa
0

Ja, visst har du rätt Lotta. Men ibland har man fullt själv i livet. Då är det kanske inte alltid som man orkar eller vill eller ens tänker på hur andra har det. Man kanske inte mår så bra själv. Om du förstår hur jag menar. Alla säger ju inte det. Utan låtsas att allt är helt ok. En del vill inte fråga för det känns som att snoka osv. Ja, jag vet ju inte riktigt allt av det du berättar. Försöker bara tänka mig in i den andres perspektiv.

Nej, nu ska jag banne mig i säng. Natti natti och må så bra lottapottan. Vi hörs i morgon. *ler* Gå och pussa din tvtittande man nu. *fniss*

Lotta
0

Mmmm…beror nog på det där vem man pratar om. Men nu struntar vi i det där. Jag tycker endå att slå en signal eller höra av sig och fråga hur någon mår det kan man göra endå…det tar 5 minuter av sin egen tid och den andras. Man behöver inte prata problem utan prata som vanligt för att veta att nån finns där för en istället för att vara osynlig.

Haha han tittar bakom ögonlocken nu…med andra ord totalt ointressant *fniss*

Malin-A
0

ja d har du alldeles rätt i Lotta, en vän ringer inte bara när d passar den o antingen vill ha hjälp med något eller bara beklaga sig.. sånna klarar man sig utan ju..

Lotta
0

Tack Malin du förstog vad jag menade….du är rätt klarsynt fast du är så ung puman ;)

gejsa
0

Men snälla lottapottan jag förstod med vad du menade. Men ville att du skulle tänka dig in i den andres situation med. Att den kanske också mår dåligt och väntar på att du ska ringa tex. Att den inte orkar ringa dig och fråga hur du mår osv. Då missar ni varandras vänhet eftersom båda sitter och väntar på ett telefonsamtal. :)

Liss
0

jag förstår precis!

Man ger och ger och ger men får aldrig nått tillbaka.. och då tröttnar man tillslut.. Man försöker vara snäll och vänlig till de yttersta och hjälpa ens "vän" men de duger inte hur mycket man än tröstar.. Och när man väl behöver tröst tillbaka så finns den inte där.. för då kan dom inte lyssna utan tar till sina problem igen.

Lotta
0

Så är det Lisette =)

Så här är det Gejsa…om jag vet om att min vän har det jävligt då kan jag ringa den vännen antingen bara för att höra hur det är eller bara för att prata med henne om det hon vill prata om. Men då är det ju också lite så att man förväntar sig lite tillbaka också iaf nån gång….. jag är jäkligt rädd om dom få riktiga vänner jag har. Jag gillar inte bara höra typ ring mig om du har jobbigt och behöver sällskap…det skulle väl jag aldrig göra då får det hellre vara, och efter det betalar jag igen med samma mynt=) Sorgligt men sant….bittert eller icke vad vet jag….men riktiga vänner ställer upp för varann, det har då jag gjort och oftast tyvärr för mycket..

gejsa
0

Ja, jag kan inte sitta och försvara dina vänner. Jag vet bara hur jag själv tänker och reagerar. Natti natti