Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundträffar
Läst 1272 ggr
MelliPirelli
2

Hundens dag i Sollentuna!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu på söndag (den 18e maj) är det hundens dag i Edsbergsparken (Sollentuna). Dagen kommer invigas med en gemensam promenad från Sollentuna C till parkområdet. Väl i parken kommer det finnas möjligheter till aktiviteter med ens egna hund, träffa försäljare och andra hundorganisationer. 

Under dagen kommer det finnas möjlighet att prova på agility, rallylydnad, freestyle och klickerträning. Kom och träffa b.l.a. Svenska djurambulansen, Hundstallet, Svenska Terapihundsskolan och Dogparkour Sweden. Missa heller inte hundloppisen som är kl 10.00-15.00. På scenen kommer det vara uppvisningar och information från närvarande företag (specialerbjudanden för dagen).

En härlig hunddag i fina Edsbergsparken, kom och förgyll den med oss!

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Michaela-N
2

Kan varmt rekommendera att gå på det här :-) Var där förra året då det är precis där jag bor, riktigt roligt evenemang, finns massa kul att göra :-)

MelliPirelli
0

#1 Vad roligt att du fick en trevlig upplevelse! :)

Bloggar om hunderiet 

Calibe
0

Ska verkligen försöka komma om min lilla valp blivit bättre (han har fått en sträckning i bakbenet)!

MelliPirelli
0

#3 Håller tummarna för att valpen blir bättre! :)

Bloggar om hunderiet 

Michaela-N
0

Kom o heja på mig om ni ser mig :-) Jag tror båda vovvarna kommer va med :-)

MelliPirelli
0

Jag och ett gäng aussies kommer stå i Hund & Hästupplevelsers monter, säg gärna hej till oss också! :)

Bloggar om hunderiet