Bildtråd: Lortgrisar är vi allihopa
Våren är bakom knuten och med vår kommer leran och geggan. Så jag tänkte att nu är perfekt tid att starta en lortgristråd!
Här är det inte lerigt ännu så jag lägger upp en lortgrisbild från förra året. :)
Haka på du med! 😃
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
OT, vad tunn Apache var där! Han har VERKLIGEN musklat på sig under året!!
-
#1 Haha ja han har vuxit på bredden, speciellt över bröstet. :) Det där var i maj så han var strax över ettårsstrecket och nu är han två. :)
Då den bilden togs kunde jag fortfarande inte ta promenader med honom. Vi tog ut fyrhjulingen och han bet sönder en bräda och bröt sig ut så han "fick" följa med och var så vacker efteråt. :) Tog alltid runt 2 timmar att fånga in honom igen, nu behöver jag bara säga åt honom att gå hem. ❤️
En bild som visar hur Dino tycker om att vara ren… Detta var första och sista gången jag duschar honom innan en promenad! 😂
Räknas sand? För i sådana fall… 😎
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Vilka ljuvliga bilder! Jadå nog räknas era sand och snöbilder, är ju bara en tråd för att ha roligt! 👍
Höhö, i denna tråden hör jag och matte hemma 😂
Om man vill blir riktig smutsig så är steg nummer 1 att först bada i dammen…
// Nadja
Steg nummer två är att gräva en grop i sandlådan (läs panera sig i sand)…😛
// Nadja
Och så till slut så hittar men en hög med ruttna löv och rullar…
// Nadja
Jag vet även hur man blir fläckig med fina bajsbruna fläckar…fördelen med att var vit är att allt klär en! 😃
// Nadja
Hahaha! 😃
Naaw, vad gulliga alla är!! Har inte hunnit ta någon bild på Pixie ännu men kommer säkert snart då vi har värsta lerträsket här hemma+att vovve är vit så man ser tydligt när man har varit ute! XD
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-