Härliga promenader!
Härlig bild! 🙂 Jag håller gärna till i skogen, nära naturen. Gillar inte promenader längs vägarna och på asfalt.
I skogen där hundarna kan springa hur långt dom vill (i skogen sitter inkallning som berget) :)
(P.s, ser ni hunden?)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Men, var promenerar ni helst på Vintern? :)
Här i Åsele har det varit -30 grader, så det har inte blivit mycket till att promenera 😕 Men vi har strosat på gården. Sen gick vi ner till vår sjö och gick ut på isen en sväng.
Min blogg - schäfer, lydnad & bruks
Medarbetare på Hundar.ifokus
#5 Vi har haft svinkallt här i Skellefteå åxå, men det är ju inte hela vintern, varje dag tack och lov :) När det är så kallt så går inte vi så långa promenader heller
Håller med om att det är underbart att promenera på isen!
Medarbetare på Undulater och Burfåglar
#8 Kom hit så går vi på isen! 😃
Min blogg - schäfer, lydnad & bruks
Medarbetare på Hundar.ifokus
#9 Så får Gripa och Flynn rejsa bäst dom vill ;)
-

Vi promenerar nog helst vid åkrar och skogen där tjejerna kan vara lösa och springa fritt :-) Sen under vintertid så är det extra mysigt att traska i skogen för det blir en så mysig känsla och när man hör hur det är alldeles knäpptyst runtomkring och man bara hör knarrandet från skorna :3
Även på vintern trivs vi bäst i skogen, men hade ingen bra bild på det haha!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Härlig bild Maja2, hundarna ser nöjda ut 🙂
Jag går helt i skogen (om det inte är för mycket snö) och på åkrarna runt om här, då kan hundarna springa bäst dom vill och dom brukar tycka att det är roligare att få vara lösa än att gå långa koppelpromenader 🙂
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#15 Åhh vilken sötis :3 Jag provade också på det och ja…gick inte så bra för mig heller xD
Skogen är våran absoluta favorit, i alla årstider! :)
Besök gärna min blogg - Minsvartvita