Hundar iFokus

Hundar

Etikett: media
Läst 804 ggr
Faxlin
0

Tips: Hundar i tv i kväll

På tv4 blir det hundprogram klockan 19.30 i dag. Alltså strax. Så ni som vill se kan ställa alla klockor nu ;-)

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Saarah]
0

Vad är det för nåt då? :P

kerstinjoh
1

Brittisk realityserie från 2006. I sex delar.

I Storbritannien finns det mängder av ouppfostrade hundar som biter, skäller och kissar inomhus. Hundexperten Victoria Stilwell är dessa ägares räddare i nöden. Säsongsavslutning. Del 6 av 6.

Studenten Jodie Ashburner delar ett hus med sin kompis Carl Kerr. I huset bor också Jodies hund Teo som är en åtta månader gammal labrador. Teo har förvandlat Jodies och Carls liv till rena mardrömmen, vilket är på väg att förstöra deras vänskap.

Nu står deras hopp till hundexperten Victoria Stilwell. Kan hon hjälpa Jodie att få pli på odågan Teo och rädda hennes vänskap med Carl?

Faxlin
1

Min hund styr mitt liv heter programmet.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
0

men fy!! vilken hemsk hund de var med ikväll!
Iof kan jag tala om att ecko är ungefär som den där theo när någon kommer och hälsar på hemma med:S hoppar, naffsar,springer omkring. vilket han inte gör något av när jag kommer hem..

men resten! att sno mat från bordet och uppe på diskbänken!!:S Och bajsa och kissa inne.. usch! inte har ägaren någon koll heller

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
0

fast jag tycker verkligen hon, tränaren är duktig!:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Zebben
0

Nja, metoden att lära honom att inte få vara i köket var ju inte alls så bra! Den lär honom snarare att det lönar sig att försöka gå in i köket så fort ägaren är där, efter som han får godis när han sen väl går ut.

En typisk kedjeinlärning. Om jag går in här, så kommer matte säga till mig att gå ut och då får jag äntligen godis. Kan det bli bättre!

kerstinjoh
0

#6 hihi, det är ju så hundar fungerar! Skrattande De är smartare än programledarna!

[Saarah]
0

inte så hemsk hund, dåliga ägare, elr dåliga och dåliga, dom hade ju inte uppfostrat honom så bra, såklart han inte vet vad han ska göra, se vad duktig han va när han visste vad han skulle göra ;)

Jag brukar se på det annars också ;)

lena1
0

Ja jag vet inte hur många ggr snodden har överlistat mig,och jag blir lika full i skratt varje gång :-))))))

The_Rat
0

jag missade  det :(