Hundar iFokus

Hundar

Etikett: aktivering
Läst 592 ggr
[herdehund]
1

Vad ska ni göra imorgon?

Har ofantligt tråkigt såhär på kvällen och funderar över morgondagen, vad jag och hundarna ska göra alltså. 😃 Vad ska ni göra för något imorgon? Jag blir alltid supermotiverad av att se andra hitta på en massa med sina hundar 😇

Frida B
0

Jag ska förodligen till en kompis, för att åka och kolla på fiskar och sedan hämta Nimbus och åka till skolan. Ska övernatta där, för att gå upp tidigt och vara på MyDog halv 7 då insläppet börjar 7. Ska "jobba" (läs hjälpa till frivilligt) där. :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

imsuchadiva
0

Vi har inget speciellt inplanerat :) blir nog "de vanliga" bara.

jollycox
0

Jag funderar på att åka skidor med Hugo och sen ta en promenad med Alice. Beror lite på väder och grader. Annars går jag nånstans och tränar uppletande med Hugo. Jag har fått "äran" att rasta båda då mamma ligger i magsjuka.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Fenix_Chicci
0

Har inget speciellt inplanerat. Blir nog en skogspromenad, sen ska hon få en nötnacke till mat så blir lite extra aktivering. 
Funderar på att åka till brukshundsklubben och se om de har kvar agilityhindren ute, har ju inte varit mycket till snö i år så förhoppningsvis står de kvar.

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

Majken!
0

Jag ska vara hundvakt till min mor, så min hund och hennes yngre kommer få dra tillsammans för första gången imorgon. Hoppas sparkföret håller i sig!

[herdehund]
0

#2 Vad är det vanliga då? 😉

Nä men verkar som ni kommer få en bra dag imorgon :)

Tina
1

Jag ska vara på lydnadskurs mellan kl 9-17. Supertaggad! 🙂 
Ska gå upp kl 06, dags för sängen snart då kanske. 😴

Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com