God Jul alla HiF'are!
God Jul! đ
Vad ska ni göra idag, Àr ni hundlösa eller fÄr hundarna ta del av erat firande?
Jag blir tyvÀrr hundlös under jul dÄ Penny Àr ivÀg för parning. SÄ det blir soffdegande och chokladÀtande för min del, ev. planera lite mer inför nÀsta hund.
-
God jul! (Àven om det fortfarande Àr 23e hÀr och inte firas förrÀn 25e :) )
HÀr blir det inget firande alls. Bara lugn och go och god mat. Kanske film och eventuellt nÄgra tÀnda ljus och lite te. :) Ja kanske nÄt sÀllskapsspel med! :)
SajtvÀrd för Vallhundar, PÀlsvÄrd & KlickertrÀning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
God Julđ
Hundarna Ă€r med, men fĂ„r kanske sitta "fĂ€ngslade" en del - allting beror pĂ„ hur dom uppför sigđ€Ș Ska bryta hemma-traditionerna helt i Ă„r och ska fira jul ute hos min dotters svĂ€rförĂ€ldrar pĂ„ landet. Dom har tvĂ„ hundar och det Ă€r inte helt smĂ€rtfritt mellan min ena och deras tik - min har kommit pĂ„ att den tiken gĂ„r att skrĂ€mma och Ă€r lite taskig mot henne + att min kan vara en surkĂ€rring inomhus om det blir trĂ„ngt och jobbigt. Men ute gĂ„r det bra, sĂ„ dom fĂ„r röra pĂ„ sig massor och sĂ„ fĂ„r dom sova i hage inomhus, sĂ„ jag fĂ„r lite lugn och ro och inte behöver ha stenkoll hela tidenđ
God jul! :D HÀr Àr jg inte hundlös (vilket jag inte vart pÄ.. Ja sÄ lÀnge jag kan minnas, fastÀn jag inte har egen hund haha), nimbus och Norton ska fÄ varsitt torkat grisöra nu efter morgonpromenaden och frukosten, och i eftermiddag ska vi till farmor och fira jul! DÄ blir det 3 hundar, myyysigt!
SajtvÀrd pÄ AkvarierÀkor ifokus och m_edarbetare pÄ Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
God Jul! VÄra tre hundar följer med pÄ julfirande hos slÀkten, och det kommer nog 2-3 hundar till sÄ jag hoppas bara pÄ att de inte river julgranen :D
Medarbetare pĂ„ Akvariefisk i Fokus. â âż â
God Jul!
Blir 3 hundar hÀr hemma idag, vilket alltid Àr skoj och sjÀlvklart ska de vara med hela julfirandet!
SjĂ€lv Ă€r jag sjuk (som vanligt pĂ„ julafton)âŠ
Jag ska för ovanlighetens skull fira med min pappas slĂ€kt (inte gjort pĂ„ över 5 Ă„r) och Jamie följer med! Det Ă€r ju hans första jul sĂ„ hĂ€lften av alla klappar jag köpt Ă€r till honom haha! đ
Min fasters staffe Freja ska ocksĂ„ vara med sĂ„ vi fĂ„r se hur de trivs ihop đ
(ska Ă€ven sĂ€ga en lien vit lögn att Jamie Ă€r överkĂ€nslig mot socker och spannmĂ„l sĂ„ att ingen i slĂ€kten get honom nĂ„got⊠han Ă€r inte kĂ€nslig mot nĂ„got egentligen men skulle jag bara sĂ€ga att han inte fĂ„r sĂ„ ger de honom Ă€ndĂ„ âŠ. đ)
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte pÄ salamandern. Den sover.
Roxy fĂ„r följa med till mina förĂ€ldrar, Lillan Ă€r hemma đ Ska köra nu i eftermiddag
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
#0 firar du inte jul med opsis? (Vet inte om jag stavade rÀtt)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
- Paul Walker
#9 Han fick tyvÀrr somna in i fredags, sÄ nÀ..
-
#10 Jag beklagar sÄ himla mycket! Jag önskar er alla en riktig god jul! HÀr firar med familj, slÀkt och hund. Han har fÄtt ta del av otillagad julmat och paket!
VÀrd pÄ jakthundar Medarbetare pÄ hundar
~Ju mer man ser av mÀnniskorna, desto mer uppskattar man sin hund~
God jul! đ
I förmiddags firade vi med slÀkten, och dÄ fick Brownie stanna hemma eftersom vi har allergiker i slÀkten. Nu pÄ kvÀllen kommer vi att fira lite med hundarna. Han ska fÄ nÄgon gott att Àta och öppna sina paket.
NĂ€r vi firade med slĂ€kten var han Ă€ndĂ„ med pĂ„ sĂ€tt och vis, i denna fina tavla jag fick av min syster â€ïž
Medarbetare pÄ Supernatural och Hundparkour
@browniecolt pÄ Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
#10 Beklagar. đș
SajtvÀrd för Vallhundar, PÀlsvÄrd & KlickertrÀning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.