Hundar iFokus

Hundar

Etikettmedia
Läst 470 ggr
gejsa
0

Titta vad gulligt!

Malin-A
0

så gulligt… =)

SaraC
0

Åh, så sött :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Lotta
0

Åhhh vad sött…tänk att ett annat djur kan ta hand om ett helt annat djur, dom är helt otroliga =)

Nicki
0

Åh, en kattunge och en råtta. Sött ;)

gejsa
0

#4# Råtta? Har du inga glasögon på dig? Leta på huvudet. hehe

Nicki
0

Taxar är som råttor.
Tro mig, jag vet. Har ju en själv SkrattandeDiva aka Råttan)

gejsa
0

#6# Ha, ha dom som är så söta.

Vi brukar kalla dom för Skogaholmslimpor. hehe

Katarinaf
0

På tal om hästa som man brukar säga så vi har  kvigor ute på ett bete här om knuten så på midsommar aftonen så var vi av med två av kvigorna vi viste at dom skulle kalva vilken dag som helst.. Nå gubben min gick för att söka upp dessa djur och hittade den ena med kalv , ja då var det bara att få hem dom till ladugården då, men den andra hittade han inte så vi gick efter att vi hade mjölkat ut på betet igen för att titta efter den nå nu hittade vi kvigan men ingen kalv så vi vallade hem kvigan och satte henne i ladugården med, kl 01.00 på natten kom gubben och sa att vi får nog ingen kalv i natt för hon har redan kalvat…. upps var är då kalven tänkte vi och gick följande morgon och började leta men inte hittade vi någon kalv så jag gick hem igen… Gubben skulle gå till de andra kvigorna och titta hur dom hade med vattnet och vad hittade han där jo kalven som vi var av med… Det var en annan kviga som hade tagit henne till sin hon skyddade det lilla livet och var som en mor för honom … Kvigan har inte haft en egen kalv än men hon tog mycket väl hand om den ändå…. jag tyckte det var så fint gjort av kvigan tänk vad dom är empatiska med varandra djurenSkrattande

Nicki
0

#7 Skogaholmslimpan är den bruna korthåriga *L*

gejsa
0

#8# Ja, det finns nog många gulliga historier som man sällan får höra. Det är ju oftast dom grymma man läser.

Men det var ju gulligt av kossan. *ler* Trodde jag skulle få läsa att den hade druknat i vattnet eller något sånt.

gejsa
0

#9# Äsch! Tax som Tax ju. ;)

LinneaChristina
0

Sött! Fast, host, rubriken var lite knasig. Det var ju katten som diade hunden! Hunden ammade/gav di till katten.

//Linnea

Välkommen att titta in på min blogg!

gejsa
0

#12# Hi, hi det har du rätt i. Så väl läste inte jag.

Raija
0

min Tax bästis är min katt dom ligger och tvättar varandra under kvällarna

Nicka
0

suuuper - gulligt Kyss

[Quellii]
0

Naaw :D Vad sött ;D

Therese_Melberg
0

Våran terrier adopterade 6 st kattungar när hon var bara 1,5 år gammal. Hon fick mjölk i juvret och allt. Var nog tur för katterna att hon tog hand om dem, för vi hittade dem övergivna i vårat garage. Vi tror att någon har dumpat dem längs vägen och så har de sökt skydd i garaget. Fattar inte att folk kan göra så, kattungarna var nog bara 4-5 veckor gamla, de skulle ju ha dött om ingen hittat på dem…