Erfarenheter av företag?
Någon som ger foder från detta företaget? Vad tycker ni om dem? Vad tycker ni om sammansättningen i fodrena?
Nyfiken då jag inte har hittat det "perfekta" fodret till mina hundar än :)
Inget jag skulle ge… Kollade på lite av deras innehål, majs, vete, ris, potatis och salt hör absolut inte hemma i hund mat. Druvkärnot och alger och andra liknande ingredienser förstår jag inte riktigt poängen med,hundar ska äta kött, inte alger… (Vet att det innehåller nyttiga vitaminer men enligt mig kan dessa fås på andra sätt, även fast vissa som ger BARF använder sig av liknande tillskott) Sen fanns det massa konstiga saker i som jag inte ens vet vad det är för nåt och jag är för lat för att googla nu :P
minavitas.wix.com/kennel
Okej då blir det till att prova standart! :P
nej skulle inte heller ge husses mat :S
innehåll i deras foder prima:
Vete, vetemjöl, köttmjöl, fettgrevemjöl, animaliskt fett, betfibrer, kycklingleverolja, linfrö, majs, salt, grönsaker.
Vad sjutton är fettgrevemjöl för något?
standart tycker jag är bra foder :)
Aldrig hört talas om fettgrevemjöl O.O Kollade helt ärligt inte igenom innehållet så mycket, ville bara höra vad folk tyckte :) min hane går just nu på specific bantningsfoder och tiken på orijen men hon gillar det inte längre….så vi letar efter nått nytt att prova :)