Norton finns inte mer...
Sen i augusti har vi varit fram och tillbaka till veterinären med honom. Han har varit väldigt hängig. Veterinären skrev ut levaxin eftersom hans sköldkörtelvärde låg på 8. Vi var in för ytterligare en provtagning och då låg han på 37. Sen blev allt värre.
Idag kunde han knappt stå upp. Vi åkte in med honom och de tog sköldkörtelprov, men det såg bra ut. Hon kände på hans mage och tyckte den var lite hård så de röntgade. En stor tumör i magen.
Det tog 25 minuter från det att vi fick beskedet tills vi satt i bilen på väg hem - utan Norton. Veterinären var så snäll och jag stannade tills de var klara. Jag stod vi hans huvud och höll om honom. Efter 1,5 av 4 sprutor tog han sista andetaget.
Jag saknar honom så… Det är tomt utan honom.
Beklagar verkligen sorgen 😢
Usch vad hemskt! Jag vet precis hur det känns :/
Glädjs åt alla fina minnen och stunder han gett er, denna fina hund!
Vila i Frid Norton ❤️
Beklagar sorgen.. Du får tänka på att han mår bra nu, och springer och leker med massa andra hundar, vilar i solen och har det bra på de för evigt gröna ängarna ❤️
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Vila i frid Norton…
Vila i frid
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
beklagar❤️
Beklagar. ❤️

Beklagar sorgen
Beklagar, så fin han var! Vila i frid. ❤️❤️

Beklagar verkligen sorgen :-(
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Så fin han var. Vila i frid Norton! Styrkekramar till dig!
Så fruktansvärt tragiskt! Du är i chock nu. Sen tänker du på alla härliga stunder ni haft tillsammans.
Ha det bra på Rainbow Bridge, Norton!🌈
Celia
Beklagar också sorgen. :(
Usch, började gråta av texten. Vill inte ens tänka tanken när mina små stjärnor somnar för gott… beklagar verkligen, styrke kramar ! R.I.P Norton 🌺❤️
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Beklagar verkligen. Vila i frid. ❤️🌺
Beklagar
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Det bästa beslutet för Norton. Han slipper smärtor av tumören. ❤️
>>>Malum domesticum<<<
Åh jag beklagar. Det är verkligen en stor sorg att mista sin vän. ❤️Vi gick igenom det här hemma senast i våras. 😭 Det är en klen tröst men det är var ju det rätta och vad skönt att han slipper må dåligt mer. Det är ju ingår i att vara en bra hundägare att vi kan släppa taget för deras skull när de behöver slippa lida mer. Vila i frid Norton.
Ett hem utan en hund är inget hem