Din hund nu och då! (Lek)
Jag gör en ny sådanhär tråd, leken går ut på att du lägger ut en bild på din hund när du hämtade den och en bild från i år! Alla hundar är välkomna! Ps. Jag har ingen hund än så nån annan får börja!
Söt,vad är det för ras?
Åå Gud va gullig! Vilken kennel är hon ifrån?
5 menar du Enja? Hon är från Asatelitas kennel som har mindre uppfödning på små pudlar, hon är foderhund och ägs av Emöke som har kenneln :) Hon har även haft en kull valpar på 5 små sötsaker och det blir troligen en parning i vår.
Ok, hon är verkligen söt som socker!
9, Åå, vilken liten gottegris!
1 vilken nallebjörn så söt, vacker som vuxen :)
10 oj redan 14 veckor tiden går snabbt jätte fin är han verkligen :)
13 dotterns favoritras och hon sa åhhhhhh jag ska ha en sån när jag flyttat hemifrån jätte fin badglad saga :)
Min vackra Lexie nu på 11 månader :) Man kan inte förstå hur snabbt hon har vuxit, kändes som det var igår som jag sprang genom snön och istället för att ta långa kliv så släpade man benen för att hon skulle kunna följa efter. Lillskiten har vuxit upp och om 21 dagar ska vi träffa syskonen för ett årsdagen och om 24 dagar blir hon ett år. Då har jag känt henne i lite mer än 11 månader. Oh herregud vad tiden går fort. Ligger inte en liten valp på 4,7 kg bredvid mig nu utan en 25kg tik :)
Min söta Lego är på högra bilden uppskattningsvis 8-10 veckor och på högra bilden är han 3 månader. Har bara haft honom i snart 2 veckor så han har inte hunnit bli så gammal än. 🙂
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus
#30 Tack! Älskar den verkligen. Lär bli inramad på väggen. ^_^ är så sällan man får med alla tre på bild!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
13, super söt ska ha en golden när jag flyttar hemifrån!
Alla är värkligen super söta, Gud vad dem ändras! :)
#28 Vad fin Digger är! :) vad är det för ras?
#39 Welsh 😉? Har en själv 😃
#50 vad för ras? :)
#57 han är en blandning mellan dobermann, rottweiler, schäfer och Alaska husky :)
Alla är verkligen super söta! Och vilka fina och häftiga namn! :)
#40 Digger sades vara ren border collie men han har otroligt många likheter med skotsk collie (vanlig collie) att jag brukar säga border collie/collie. Han har superlång nos, är mer fyrkantigt byggd medans BC ska vara längre än den är hög och har typ noll vallintresse. Vill bara hänga med och kela. :) Han vill inte jobba för godis, leksaker, kel eller nånting. Har lyckats lära honom sitt, ligg och backa och sen vill han inte lära sig längre än så. :) Får han bara massa kel och magkli är han lycklig. ❤️
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Aros när jag hämtade honom.. 4 månader.
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Nu, 1 år.
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
#52 Är det så att Mini är mamma till Polly? Tycker att jag känner igen dom…. Har säkert HELT fel, men det känns verkligen som att jag träffat dom! Det kan oxå vara två likadana andra som jag träffat… :)
#71 Gud vad fin han är! Vilken ras?🙂
#72 Tack! Han är en eurasier :)
#69 - nej Mini är inte mamma till Polly🙂
Mini är min första heeler och är en liten tös som blir 3 år i december. Polly är min andra och en stor tös som blir 2 i oktober. Det närmaste i släktskap dom kan komma är väl lite kusinaktigt😉
Men vem vet, du kanske har träffat dom. Vi bor i Norrköping, men har varit iväg på några utställningar senaste 2 åren. Har du varit på någon ?
Har du träffat båda vid annat tillfälle och haft hund med dig, så har du garanterat kommit ihåg Pollys gapande - hon skäller alltid på främmande hundar🤐
#71 Guuud vad han är fiiiin! 😍
#77 - då var det nog två andra du mötte🙂
Ps: jag brukar få tvärtomfrågan om Mini är valp till Polly - just för att Mini är så liten. Folk tror mig knappt när jag säger att Mini är den äldre av dom😃
#76 Han tackar så mycket :)
#97 vad är det för ras ?
#98 Nederlandse kooikerhondje
Gud! Får nästan sötchock av alla valpar och hundar! :)