Tittar på Tv?
Hej! Jag har märkt ett antal gånger att min hund reagerar på hundar på tv:n. Hur reagerar era hundar?
Min bryr sig inte för 5 öre =) Han kollar inte ens på tv fast att hundar kan skälla och pipa. Lite konstigt då han annars gör utfall mot hundar som han ser i verkligheten.
Min hund blir helt skogstokig och skäller och låter, han blir lite frustrerad när dom inte svarar… Han reagerar på sig själv på tv
Han kollar, skitkul då han kan prata med tv'serierna hihi
-
Min hund han reagerar på lady och lufsen!
Oh ja här tittas det på Tv. Helst djurprogram eller animerat men han har även reagerat på när någon blev skjuten i en film.
Mina reagerade endast som valpar om det var djurdjur (hund och katt) i TV:n och en period även på dörrklockor. Numera som unga vuxna bryr dom sig inte ett smack🙂
Min ena hund kollar alltid på tv! Spelar ingen roll vad det är för nått! :) Djur är mest intressant! Men även fotboll har jag märkt av nån anledning ;)
Skäller hundarna på tv så skäller Jason ibland med. Beror på vad för typ av skall. En gång när vi tittade på tv på skolan så reagerade alla hundarna när en hund skällde när den lekte på tvn. Himla vilket liv det blev.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Hon bryr sig inte alls
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
han bänkar sig i soffan när man ropar ''Cesar på TV'' då kommer han ned (mest p.g.a tonfallet) men han kommer ner, hoppar upp i soffan och kollar på programmet lite, det roligaste är såklart när han hör skällande hundar! ;)
Enja och Donna nej dom är så vana med husses bas och surandljud så dom reagerar inte när det är raketer o annat oljud ute ;) Nellie som är här ett tag reagerar starkt på tvn vissa som ser allmänd duma och hotfulla kan man springa o skälla på :-X Hundar nja kanske lite men inte så mycket ändå. Vi får se om även Nellie blir helt van med olika ljud för tror det har hjälpt våra som även tål att gå förbi skyttebanan utan att änds reagera.
Här blir det en hel del tvtittande på kvällarna. Min hund brukar ligga och vila i soffan samtidigt som han ser på tv och är det då någon hund som piper/skäller så blir han extra intresserad. 🙂
Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~
Lillan reagerar om de skäller och gnyr. Då börjar hon att pipa och springa omkring för att kolla vart hundarna är haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Min jack Russell tik kan sitta som klistrad till naturdokumentärer, jag sitter och pluggar och hon kollar på tv;) det var ganska roligt en gång när det var en dokumentär om Afrika, lejon och hyenor mm kollade hon bara intresserat på men när en giraff kommer på bild så tar hon ragg, skäller och gömmer sig bakom soffan! Jag har aldrig någonsin sett henne Reagera Så mot något i verkliga livet eller på tv