Erfarenheter av Zooplus.se?
Hej! Jag har bytt foder till min tik och köpte en mindre påse taste of the wild på en djuraffär. Hon verkar funka väldigt bra på det så nu ska jag beställa hem en större säck, därför testade jag att köra "taste of the wild" i pricerunner. Fick då fram zooplus.se som skiljer nästan 200kr per säck (599kr för 13,6 kg) från dom vanliga priserna vilket verkar vara för bra? Tänkte bara höra här om det är någon som har erfarenhet av att beställa därifrån och om det är bra eller dåliga erfarenheter?
Har aldrig stött på den hemsidan tidigare.

Handlar mycket och ofta på Zooplus, alltid funkat smidigt och smärtfritt.
Märkligt att du aldrig stött på sidan. Zooplus är väldigt stort och poppis. Dock föredrar jag deras danska sida, zooplus.dk, bla pga frakten osv. (Men tänk på att danska kronan är värd lite mer än den svenska, så låt inte dom "billigare" priserna där lura dig. :))
Inte beställt från .se men köper ToW från både Zooplus.dk och .com och har bara gott att säga.
Jag köpte bur, sand, mat och sådant där ifrån och allt gick jättebra! Jag gillar och litar verkligen på den sidan :)
xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se
Jag har handlat på zooplus till råttor (en stor bur), och vet hur många som helst som också har handlat därifrån. De är väldigt seriösa, jag vet ingen som har haft problem med dem. Ta dock en titt på danska zooplus (zooplus.dk) först då den danska "versionen" i många fall är billigare än den svenska. 🙂
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Vad bra! :) Det var ju verkligen mycket billigare! Jag har inte gjort så mycket online köp till hunden än så länge, har haft henne i nästan exakt ett år bara men nu blir det mer!
Tack för att ni delade med er 🙂

#5, som sagt, ha i åtanke att den danska kronan är något starkare än den svenska!
Haha, alltså, vad märkligt att det bara är råttfolk som svarat på den här tråden, på en hundsida! :D
Haha! Ja! Men dom verkar ha allt till alla sorters djur :)
Den danska sidan var till och med hundringen billigare än den svenska, 487 sek för en säck som i vanliga fall kostar 799.
Hur blir det med frakten och frakttiden till Sverige?

Frakttiden ligger väl på en vecka max. Finns lite olika alternativ för frakt man kan ta, men handlar man för över 400:- eller nåt sånt blir den gratis på .dk, + att man får nykundsrabatt, typ 5-10%
Toppen :) Tack!
Har handlat från zooplus och är nöjd
Medarbetare på Undulater och Burfåglar