Hundar iFokus

Hundar

Etikett: bilder-och-filmer
Läst 2271 ggr
[trofast]
0

Ni med Shih tzu!

Skulle vara jätte trevligt att få se lite bilder på era Shih tzu's 

Skriv gärna deras personlighet och om ni gör nå speciellt med era lurvtroll, tex agility eller nå annat skoj!

lillalycka
1

Älskar shih tzu's! :D Lägger en tass här för vill också se bilder på dessa underbara hundar :)

[trofast]
0

#1: 😃 Jag ska lägga upp en bild på min tik senare idag, men nu ska jag ut och städa bilen så får bli lite senare 🙂

semenius95
0

Har en blandis, shih-tzu/lhasa apso, men folk tror hon är renrasig shih-tzu.. 

Säg till om jag ska lägga upp bild på henne :)

[trofast]
0

#3: Ja självklart! Shih tzu blandisar är också välkommen att få vara med 😃

[Nalle-]
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hugo är lite shih tzu! Lite drygt en fjärdedel, har inte gett mig på att räkna det där. Vi tränar lite allt möjligt tillsammans, under vintern har det varit mycket fokus på lydnad med inslag av lite freestyleträning. Annars är det agilityn som han tycker är roligast, snart drar säsongen igång igen och oj vad vi längtar! Vi tävlar ingenting men vi får väl se vad som händer i framtiden. 
Annars är Hugo en riktig livsnjutare som älskar att mysa i soffan :)

Hugos bästa vän var en shih tzu, han var om möjligt ännu gosigare än vad Hugo är. Han var dock ingen träningshund, var väldigt envis och svårmotiverad. Rocky, som han hette, dog för snart tre år sedan ❤️Saknad.

Hittade en gammal bild på båda vovvarna när de busar!

semenius95
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla buse :)

Tindrashihtzu
0

Vart ska man lägga upp dom, har en del bilder :)

Nathalie-G
0

Känner en som har en shih tzu kennel med världens goaste små hårbollar! Ska försöka ordna bild på några av dom, underbara små vovvar! Går allt enligt planerna kommer det bli en liten valp här hemma så småningom, en liten utställningsstjärna hade jag tänkt mig! Supergoa hundar, shih tzu-knorr är ju bland det mysigaste som finns!