Avstängd från vovve
Det är kul att man blir avstängt om man inte håller med experterna. Speciellt när de verkligen har kunskaper som en normal funtad människa inte skulle ha. Aja nu e ja på denna sidan. Och folk verkar ju riktigt trevliga här. Ha det gott!
Tack och detsamma :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Så länge man följer alla skriv-och trivselregler här inne, blir man inte avstängd :) Att man skulle bli avstängd från ett forum för att man har andra åsikter än de ansvariga känns ju helt fel.
Mvh, Sara (medarbetare)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Det roliga är att en kille som diskuterade med den killen ja diskuterade med idag blev avstängd igår. Och idag ja. Men så är det när man skapar sig egna erfarenheter med djur hehe

ja ibland e de ej kloka på vissa sidor, men här e vi trevliga
Ja, här är vi trevliga, annars skulle jag ointe stannat kvar här i allafall!….
Varför dra upp problem med ett annat forum här?
≧◔◡◔≦
#6 Han skriver att vi verkar trevliga. Ska du visa motsatsen? ;)
#7 tycker du jag gör det? :)
≧◔◡◔≦
jag kände för att skriva det så ja gjorde det. Nej ja tar inte illa upp. 
Det var inte någon farlig kritik tycker jag, men självklart ska vi inte gå in för att klaga på andra forum :)

Det fins nog en anledning varför man blir avstängd….man skall nog gå till sig själv innan man dömmer andra,eller?
Suck ..
Millan. Ja det finns det. Vissa tål inte att andra har åsikter. Men det är okej i dagens samhälle.

#14 det vet jag av egen erfarenhet men tycker då inte att man kan bli avstängd pga det!!!!
#15 Nu kan ju ingen av oss veta vad som hänt. Så varför ens disskutera det? varför inte bara vara trevliga? Förstår inte hur man kan vända en tråd som startar så bra till något som börjar bli negativt. Helt i onödan.
Bra 

godnatt allihop! Var jag otrevlig?? Var absolut inte min mening!!!!förlåt ifall vissa tog illa upp!!!!!!!!!!!!!
#17 Otroligt fin hund har du iaf:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Om du menar mej så säger ja tack. Ja köpte han så ja kunde skryta med att nån i familjen har utseendet nu 
Ja jag skrev ju #17;) hehe.. Är han en bulldog eller?:)
Ja ursäkta ja e ny. Ja kan inte nr o sånt här inne hehe. Japp American Bulldog. Johnson typen.
Oj, det är jättelängesedan jag var medlem på vovve, var rätt aktiv där ett tag men borde kanske kika in där igen…
kul iaf att det kommer lite mer ambull folk.
≧◔◡◔≦
Finns det mycket ambull folk här inne? Jag har redan börjat spara för nästa ambull köp. Fast då blir det importera hund så.
Jag har Amstaff/dogo iaf(A)
Hehe jo men det e inte samma. Fast ja har alltid hållt Dogo varmt om hjärtat.
Neeh DE vet jag minsan^^ Men ändå.. hehe! Jo dogon är väldigt härlig! :)
Ja, varför inte bara vara trevliga! så länge man respekterar andras åsikter, kan det ändå inte vara något problem..
#26 fanns ju nån som haft ambull, mer vet jag inte om.
Johnsonstuket är intre riktigt my cup of tea, föredrar mer performance :P
≧◔◡◔≦
Jag gillar med Johnson. En bulldog ska inte ha saxbett enligt mig. Eller bully. Standard är inget fel på. Men då köper jag hellre en Dogo om ja vill ha en hund med det stuket.
#32, ja smaken är som baken :P
≧◔◡◔≦
Vad är skillnaden på dom olika typerna, kan ni inte länka :-)?
Man ska väl alltid börja med att rannsaka sig själv. Följer man reglerna om hur och vad man får skriva så lär man inte bli avstängd för att man har en annan åsikt.
Välkommen!
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
Fem år gammal tråd…
minavitas.wix.com/kennel