Om din hund var en människa
Istället för att du skulle vara en hundras, vad för slags människa skulle din hund vara? klassens snille? eller kanske skulle den hänga på stan hela tiden och samla på nummer? en som älskade att vara på hajk?
Låt fantasin flöda :)
En träningsgalen människa som är ganska våldsam mot andra människor, dock när han lärt känna den är det hans bästa kompis, i princip.
-
Jag tror min hund skulle vara en ganska sur person. En som alltid har rätt och som surar till ordentligt om man inte får som man vill (typ som matte) 😃
Klassens clown som vill vara kompis med alla och tycker själv att hon är skitrolig fast andra kanske kan bli rätt trött på henne ibland.
Theo skulle vara en blyg person men med hans kompisar skulle han kunna vara sig själv. Han skulle inte riktigt kunna lita på människor förs han träffat dem några gånger. Smart är han så han skulle säkert vara bland de bästa i klassen.
Kasper däremot är den där gubben på stan som går och muttrar för sig själv om att "det var bättre förr" och klagar på ungdomar
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Hon skulle vara översocial, naiv och avundsjuk. Avundsjuk på alla som får någon som helst uppmärksamhet av mig och hon skulle driva mig till vansinne med att följa mig precis överallt. Nu kan man alltid låsa dörren när man ska gå på toa eller iväg utan henne. Som människa skulle hon nog bli en stalker;) Sin intelligens skulle hon nog använda till att lära sig dyrka lås:P Hon skulle vara en unge i en vuxen kropp som vill prata och leka med alla så länge de inte blir för närgångna mot mig.
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Hon skulle vara en person som vill vara bäst, hon vill vinna. hon hade antagligen varit med i massa tävlingar av olika slag t.ex Vasaloppet, Göteborgsvarvet osv. Hon hade varit ett riktigt träningsfreak. Sedan tror jag att hon hade varit en person som vill ha rätt hela tiden, och skulle hon ha fel skulle hon aldrig erkänna det. Hon hade nog blivit ganska sur om hon inte får som hon vill eller om någon sätter sig emot henne. Hon hade nog haft något slags beroende, kanske koffein eller nikotin.. och så hade hon behövt rutiner i sitt liv för att må bra.
Hon hade nog haft en rätt hård yta, hon skulle vara svår att se insidan på. Hon hade haft svårt att släppa in människor och svårt att lita på andra. Men om någon lyckas komma in, då har man en vän för livet. Hon hade gjort allt för de som hon älskar, även om det inte är många.
Hade hon fått barn så skulle hon vara en sådan där överbeskyddande mamma, hon skulle vilja veta vart dom är, och med vem. Ja, hon hade haft ett kontrollbehov. Hon skulle köra väldigt sakta och säkert om de hon älskade var med i bilen, men när det bara var hon så skulle hon släppa loss och köra så det ryker.
Hon hade brytt sig om sin utsida, kanske sminkintresserad. Hon kanske skulle vilja ha bekräftelse på att hon verkligen var bra. Dåligt självförtroende skulle hon nog kämpa med, främst i tonåren. Ja, tonåren hade nog varit tufft för henne. Hon hade varit en trotsig tonåring som försöker hitta sig själv.
Det börjar bli långt nu, men jag skulle kunna skriva så mycket mer. Kortfattat kan jag säga att min hund har väldigt mycket personlighet och jag älskar henne till månen och tillbaka, hon är allt.
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Molly hade varit en bitter tjej, en party-pooper som ligger på soffan ringer o muttrar elakheter i telefon om andra till sina kompisar. Måste bli nästan tvingad att ta en fika på stan, handlar bara när det är slut i kylen. Men bjuds det på godsaker kan hon ta sked i hand och klistra på ett leende och vara trevlig en stund.
Nico hade varit en kille som älskar att umgås med alla! Är alltid på om det skulle ringa en kompis. En mjuk aktiv kille som medlar mellan kompisar som är ovänner. Ligger gärna sked, är snäll och lite tofflig mot sin tjej och ger att till sin älskling.
Han skulle utan tvekan vara den där snubben som man alltid ser på gymmet. Oavsett tid på dygnet man själv kommer dit så är han alltid där. Troligtvis utbildad instruktör i nån typ av träningsform, gärna med 'slag' inblandat (t ex box aerobic eller liknande). Och man möter honom ständigt löptränande utomhus, i mataffären där han bunkrar mängder av nyttig mat, etc, etc. Då och då svirar han loss på dansgolvet på krogen. En pratglad, social, nyfiken och utåtriktad kille som tjejerna faller som furor för men som liksom inte själv har fattat hur snygg han är då han är för upptagen med att arbeta med kroppen och må bra. En kille som är riktigt duktig på det han gör och därmed har en bra karriär framför sig 😃
En nyutflyttad 20-årig kille som ÄLSKAR att umgås med kompisar men mamma är bara pest och pina. Rör gärna på sig och tycker om att festa, hänga med polare och äta god mat. Gillar att resa och besöka nya platser. Något envis dock 😉
En nyfiken, glad fast lite försiktig kille som gillar ömhet, lek och lång promenader…rena dejting-annonsen. haha.
Stilig kille som går elegant, är en finsmakare (omskrivning för kräsen) och är kär i grann-kvinnan. Gillar att pussas & kramas. 😉
en kille i tonåren som inte syns så mkt och får utbrott på sina föräldrar 😎
En riktig tjejtjusare och player skulle min hund vara. En sån där som ska vara lite väl på och inte lämnar en i fred. En sån som skulle bryta mot besöksförbund om han fick ett. En partyprisse som tar lite för många drinkar och som ständigt är glad🙂

Edsel skulle vara identisk med den tecknade figuren Johnny Bravo :P Bara muskler, ingen hjärna och ett STORT ego ;)
//Denise
Melwin, min Beardis, skulle vara klassens snille/tönt, för han är så mesig.
Aros, min Vita Schäfer, skulle vara klassens klumpigaste, en retsticka som inte kan sitta still på lektionerna
Boss, Chihuahua , Skulle vara den kaxiga som inte är rädd för att sätta mobbare på plats.
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Lucy skulle vara en sån där som bara äter och äter och som aldrig går upp ett gram ändå. Jag tror hon skulle vara rätt bufflig och hårdhänt som person. Typ vid kramar så skulle hon vara en sån som dunkar en i ryggen så att man nästan tappar andan, eller mosar ens hand vid en handskakning. ;)
Hon skulle aldrig vara rädd för att säga ifrån om hon tycker att någon behandlas fel. Jag tror hon skulle vara en ganska impulsiv person och kanske säga saker hon egentligen inte menar. Hon skulle sova läääänge och skulle alltid komma försent till skolan/jobbet eftersom hon aldrig kommer ur sängen på morgonen.
Hon skulle vara väldigt kreativ och smart och en väldigt rolig person att vara med. Skulle aldrig tacka nej om hon blev erbjuden att hänga med på något och jag tror hon mest skulle ha killkompisar.
Jag bifogar en bild så kanske man kan föreställa sig hur hon skulle se ut också. Inte så munter uppsyn vid första anblicken. 😃