Hundar iFokus

Hundar

Etikettbeteende
Läst 594 ggr
Swadika
0

Hur lång tid tar det

Idag på promenaden fick Theo tag i något, jag hade långlina på honom för jag tränade inkallning och hann inte se exakt vad det var, men det var något mjukt i alla fall. Det liknande en smörgås men som sagt jag vet inte. Detta var mellan 16 och 17 i eftermiddags.

Jag håller självklart koll, han fick liite ris under kvällen och åt med god aptit och han dricker. Det enda jag kan tänka är att han bajsat en gång mer än vad han brukar göra, och detta var  nu på kvällspromenader (22.00) men annars är han precis som vanligt. 

Men jag tänkte bara fråga hur lång tid det ungefär tar innan det är ute ur "systemet" igen.  Bara så jag vet hur länge man ska hålla extra koll. Han har bajsat 2 gånger efter att han åt det.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[typellisch]
0

När Molly äter nåt främmande brukar jag räkna till dagen efter typ :) Ett dygn för att vara på säkra sidan.

Swadika
0

Ja men vad bra :) Ja han har ingen beteende ändring så tror inte det var något farligt han åt :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[typellisch]
0

#2 Vad jag hört brukar det visa sig i allmänna tillståndet efter 4-6 timmar :) Om det var något giftigt eller så. Så jag brukar gå efter det och sen som sagt vänta till dagen efter innan jag anser att det är lugna puckar liksom :)

Swadika
0

Men vad bra, perfekt :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns