Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 890 ggr
[Vargnatt-]
0

Hundliv i Luleå?

God dag :) 
Hoppas ni har det bra nu när det börjar bli sommar ordentligt Glad. Skrev det här inne på blandrashundar nyss men slänger upp det här också!

Jag och mina två odjur (berner sennen och strävhårig foxterrier) kommer dra en flytt till Luleå om ungefär två veckor. Vi ska bo hos min syster ett tag tills jag fixat ihop mitt eget liv lite.  Så jag tänkte kolla om det finns nå Luleåfolk här! 

Nu undrar jag ju självklart vad det finns för olika hundaktiviteter i Luleå! Jag är inte så intresserad av tävlingar och sådant, utan mer att veta fina promenadvägar, finns det någonstans hundarna kan bada i värmen, bra djuraffärer, osv, allt ni kan komma på som är bra att veta! Glad

Sedan vore det jättetrevligt om det finns någon som vill ha promenadsällskap🙂

[Vargnatt-]
0

Putt :)

Vizzla
0

VI bor i luleå.

Du har ju hundhuset.org som ordnar en del roliga aktiviteter. Sen finns flockpromenaden på porsön som fb grupp. Där händer det också aktiviteter, bra sätt att lära känna folk och där kan man lägga upp förfrågningar och söka promenadsällskap och annat. Lycka till!

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

[Vargnatt-]
0

#2 Tack så mycket! :)

LinaK
0

Joheck som är Medarbetare här på sajten bor ju i Luleå, hon kan säkert komma med tips. Ska putta lite på henne så att hon ser detta 😛

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

htt
0

Jag bor i Luleå! :) kan pma dig när jag kommer hem! :)

[Vargnatt-]
0

#4 Tack det är jättesnällt av dig! :) 

#5 Ja gör gärna det! :)

[Invasioner]
0

Jag bor i Luleå! Skulle gärna kunna vara promenadsällskap med min hund någon gång! :) Jag bor iof 25 minuter utanför "centrum", men här finns det en superfin liten badstrand och några väldigt fina promenadvägar. Annars tar jag mig lätt in till stan c: Du kan ju pm:a mig om du är intresserad! :)

[Vargnatt-]
0

#7 Det låter jättebra! :) Jag kan pm:a dig när jag har kommit upp, flytten är nästa helg :)

[Invasioner]
0

#8 Låter super! :)