Vad gör ni med era hundar? :)
En nyfiken fråga :) Vad gör ni med era hundar? Det är ju bara fantasin som sätter gränser för vad man kan lära en hund egentligen. Har ni några roliga udda trix som ni lärt dem eller gör ni någon annorlunda aktivitet som kanske inte är jätte vanlig? :) Kul å höra vad andra gör helt enkelt och kanske kan man bidra med lite inspiration till andra!
Frisbee är kanske inte det vanligaste vad jag vet, men det tränar jag och min aussie :)
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

Oj vad är det vi inte gör med våra tjejer :-P Vi tränar det vi tycker är kul och provar på det som verkar intressant ,men Freestyle gick inte riktigt , då jag blev att sitta på Alice när hon skulle köra slalom mellan mina ben ;-D
Vi gör lite allt möjligt. Rally, agility, lydnad, freestyle. Funderar även på att börja med frisbee nu i sommar. Vi håller även på mycket med trickräning och klickerträning. Just nu håller vi på att lära in tricket
"walking handstand"🙂
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
Tricks, lydnad så lite agility på hobbynivå :)
Har börjat träna Tyra på att apportera badminton-bollen. Ibland när det blåser så landar den långt ifrån där man siktar. Skönt att slippa gå och hämta den varje gång och böja sig ner ;) Än så länge springer hon emellan och jagar bollen, men är mest intresserad av att få död på den än att apportera ;)
Mvh Jenna
#5 hehe vilken smart grej! :P Jag har lärt min gamtik att släcka lampor :) eller snarare trycka på knappar :) nu är hon dock så klumpig så nu får hon inte upp på väggen längre ;P