Er egna hurtta kollektion!
Jag är så otroligt nyfiken, vad har ni från hundmärket Hurtta? Lägg upp bild också!
Jag har en helt vanligt spårsele i neonrosa till min mops.
Men när småttingarna fyller tävlingtmyndiga (agility) ska dom också få ett varsitt, fast Y-sele. Sen ska Hurttas koppel och halsband införskaffas!
Jag personligen ÄLSKAR Hurtta! Snygga färger, bra kvalitet, helt okej pris för att vara så bra osv!
Dock blev jag väldigt ledsen när jag hörde att dom skulle ta bort den neonrosa och ersätta den mot den hallon färgade.
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Jag har en hel del Hurttagrejjer som ligger här hemma men en del används inte längre, Har flera koppel, något halsband, en sele, men dessa har blivit för små så de används inte längre. Sen har jag också både ett regn- och vintertäcke, de används fortfarande dock :)
Jag funderar på att köpa ett vinter täcke och ha på mopsen vid träning och ett till lill-westien. Och ett regntäcke till dom!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Jag har två hundar och de har från Hurtta:
Varsin Y-sele
Var sitt vintertäcke
Äldre hunden har en fleeceoverall (sån med bara muddar fram och skulle köpt en till den yngre också, men de är förstora gör henne över bröstet)
Ett reflexkoppel
Och jag har en hurtta motivation väst
jag tror det var allt…
Besök min blogg: http://bumpi.se
Jag har lite saker från Hurtta till min dp. :)
En blå y-sele.
En svart fleece overall.
Det nya vintertäcket i grönt.
Storm regntäcke i orange.
Grön vattentät fleecejacka.
Hade förrut Hurttas vanliga vintertäcke men det passade inte så bra i storlekarna som det nya gör :)
Har en så länge bara en y-sele. Den sitter bra och är fin, men den färgar av sig! Dolly är helt grön där den har suttit!
// Nadja
Oh kom på att jag har en hurtta flytväst också, men det är lite jobbigt frö den är knallrosa och färgar också av sig…
Bara en sele. Men en bra sådan :) och snygg ;)
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
Regntäcken, värmetäcken, dom nya Y-selarna (utan text på banden) och en polar reflexväst
Jag har en y-sele, regntäcke, vintertäcke och halsband från hurtta.
Jag gillar selarna, men kommer när täckena är slitna att leta annat märke - jag har fått sytt om lite då dom inte riktigt passar annars.
#11 har du tips på andra märken du tycker är bra? För hurtta är de enda jag hittat (förutom ruffwear) som jag tycker har bra vattentåliga overaller och täcken, men de overaller och liknadne är förbreda för lilltjejen då hon är lång och smal. Så skulle uppskatta tips på andra märken!
Har en hel del hurtta prylar, kan lägga in nån bild sen. 1 Halvstryp i gul färg 1 Vanligt halsband i svart 2 Y-selar en orange och en röd 2 regntäcken grönt och blått 2 svarta värmetäcken 1 Friluftsoverall svart 1 fleecejacka orange 1 rundsytt läderkoppel Blev visst en hel del :P men jag har iallafall två hundar så.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#13 - för långsmala hundar verkar Bustertäckena sitta mycket bättre. Jag kommer nog fixa ett sådant till min yngsta då dom sitter bättre på henne.
Finns säkert fler märken som passa långsmala hundtyper bättre.
jag har till mina hundar:
en svart regntäcke
en blå vinter täcke
hurtta h sele i neon grön(tror jag)
ett blått halvstryp som inte stryper
ett rött halvstryp som inte stryper
Stort Hurtta fan. .och son synes även fan av rosa…
Det här är väl det min tös har…. och matte har Hurttas lydnadsväst
Älskar Hurtta. Hittills har jag ett värmetäcke, en regnoverall, en y-reflexsele och en twilight reflexväst.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Nelly har: Värmetäcke Regntäcke Twilight reflexsele Benreflexer Dimma har: Reflexväst Benreflexer Tror det var allt.
Jag har ett rött regntäcke, rött halvstryp, rosa halvstryp, rosa y-sele och ett tikskydd av hurtta. Och detta är vad min tik har. Ska förmodligen köpa blått halvstryp och blått y-sele till T.
Jag personligen älskar också Hurtta, men äger faktiskt inte särskilt mycket därifrån.. känner att jag har tillräckligt med saker ändå :D av någon anledning älskar ju vi hundägare att äga mer tillbehör än vad vi har hundar. Någon som känner igen sig?
Men det jag har ifrån hurtta är;
1 st spårsele i militärgrönt/svart
1 st spårsele i svart/rött
1 st rött värmetäcke
Funderar på att köpa ett hurtta koppel och ett till sele, i någon rolig färg 
Roligt med många svar!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Har:
ett grönt regäcke
en vanlig spårsele (grön och orange)
en rosa y-sele
ett fast halsband (gult)
en rosa flytväst (som förövrigt ska sälja)
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Vi har:
6 st Täcken, både regn och vintertäcken: Färger: Rosa, blå, röd, svart.
5 st overaller, Både regn och vinteroveraller: Färger: Röd, svart och rödsvart.
2 st kopplar, ett blått och ett rosa.
4 st selar: Färger: Svart, orange, Rosa.
2 eller tre halsband: Färger: rosa, blå.
Alla grejer syns inte på bilden.
Vi har mycket hurta grejor och mer blir det
Ska köpa hem mera kopplar i hurta helst rosa för de är grymt snygga.
Det jag gillar med Hurta är att det finns mycket fina färger att välja mellan och att det är reflexer som lyser bra i mörkret på nästan alla hurta grejor.
Jag har ett värmetäcke, en fleece overall, ett halsband och en sele.
Jag gillar Hurtta mycket, men finns andra märken som jag gillar lika mycket.
Medarbetare på Hundar.ifokus

Har inget än. Köpte dock detta halsband som jag inte orkade skicka tillbaka. Så om nån är sugen på att köpa får ni gärna maila mig : lisalans@hotmail.se
Superfint! Men det kommer bli för litet innan jag hinner blinka, så tänkte sälja det istället. 25-35cm.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Vi har hurttas värmetäcke, stretchkoppel & reflexväst 
Tycker allt är jättebra!
Besök gärna min hundblogg som handlar om min Franska Bulldogg Dexter. www.FrallanDexter.blogg.se
Änsålänge har jag bara en hurtta y-sele, svart storl. 60. Men då min lillfröken börjar växa ifrån den tänkte jag att hon skulle få en y-sele i strl. 70 i Hallon med matchande koppel :)
Bra kvalité, snygga och helt okej priser.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jo dom växer ju otroligt fort!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
#26 Vi har uppdaterat våran "Hurtta-samling" med en grön vinteroverall sedan sist jag skrev :) Perfekt till när det är töväder så slipper man många av snöklumparna under magen och på benen. Finns planer på att inhandla ett reflexkoppel och ett nytt halvstryp också bara vi kan bestämma oss för vilken färg…
Jag har inget men planerar att köpa en sele till Penny :) Till valpen blir det en Y-sele, halsband och om den inte gillar regn så blire ett regntäcke också :)
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
Vi har en del och hade gärna haft mer men tyvärr sitter inte selarna så bra på Sune. Det vi har är:
- regntäcke
- ultimate värmetäcke
- fleeceoverall
Har en y-sele ur Lifeguard-serien, neonorange som jag tycker passar bra till min hund som är svart med tantecken. Dock sitter den inte jättebra, märks att den är designad för mer "runda" raser för den är tight vid manken men lös på sidorna.
Oj vad populärt det verkar vara med Hurtta, jag måste vara den enda här på HiF som inte äger en endaste Hurtta sak 😉
#39 Jag äger inget… ännu
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
Jo Hurtta är väldigt populärt!
Bara jag som tycker bättre om att köpa saker till hunden än till mig själv?
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
#41 Nope du är inte ensam om det ;)
De är ju så kul när dom blir lyckliga!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
#43 Ja det är nog samma som när man har barn, då köper man nog också hellre till barnen än till en själv. Vet inte hur glad min hund blir för de plagg jag köper honom haha men är nog skönt att slippa frysa/bli blöt osv. Alla leksaker och tuggben jag köper till honom blir han däremot väldigt lycklig över.
Jag har (sedan jag skrev min kommentar) skaffat mig en till sele i blå och ett matchande koppel till samt klickat hem en röd friluftsoverall i rött. :)
Och Ronja blir riktigt lycklig av sakerna hon får, tror jag ;) hon blir jätte stolt, busar runt med nallar och sånt när hon får på sig dom. Hehe :P Uppmärksamheten hon får av min familj när hon får på sig sakerna för första gången gör väl en del också ;)
Tillägg: kom på att jag har ett svart halsband också :P
Har en y-sele till Sally, svart och tråkig, haha. Men den matchar bra till hennes röda koppel ;)
Medarbetare på Undulater och Burfåglar
har utöckat våran hurtta kollektion med en hallonfärgad y-sele.
Bild kommer lite senare
Acke har en neongul Y-sele (Lifeguard serien) och ett rött vintertäcke från Hurtta.
Är sugen på att köpa ett halsband också då dom ser så bekväma ut, så det blir nog nästa inköp därifrån :)
Köpte häromveckan ett neonrosa halsband som jag är väldigt nöjd med! :)
1 y-sele stol. 60 svart (vuxit ifrån)
1 y-sele stol. 70 hallon
1 has 40 cm hallon
1 koppel m. gummiband hallon
1 koppel svart
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Trodde jag inte ägde några Hurrta prylar fören jag tittade lite närmare på hundarnas halvstryp- halsband och insåg att det var hurrta, haha 😛
Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~
2 y-sele, storlek 45 på båda.
1 reflexkoppel i neonrosa
Haft en H-sele i Hurtta också, vart den tog vägen är det väl ingen som kan svara på. 😮
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Ett grått halvstryp med reflex. Har planer på att inhandla ett reflexkoppel och en friluftsoverall. Hittar dock inte reflexkopplet i rätt färg. Vill ha ett runt repkoppel men det verkar inte finnas i grått…