Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 859 ggr
Lotta
0

Godmorgon alla glada!

Hmmm jag lär väl säga godmorgon fast jag inte lagt mig en Oskyldig Alla försvann så ni har väl lagt era små huvuden på kuddarna nu och sover så sött Flört Njaaaa jag får väl ge upp jag också fast det bär imot, jag ville ju fortsätta babbla nu när tanstis Kerstin är tillbaka Skrattande

I Miss Youmen vi syns väl här ute imorgon kväll om orkar hålla er vaken tills jag kommer hem från tut-bingon, men Kerstin kanske jag träffar tidigare…man vet ju inte om hon sitter där med sin gas-tuta  Me Too  Sov gott alla galningar…nu lägger jag mig och laddar för morgodagen  Good Night 

SaraC
0

Nähedu! Jag är faktiskt kvar!

Men god morgon alla andra sömntutor! ;)

Vi hörs i morrn! Efter att jag och Eros varit på kurs med kurt! Räcka ut tungan

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

kerstinjoh
0

God morgon på er!

Klart att jag är vaken! Men det beror bara på att Alfons är så knäpp. Så fort maken stängt ytterdörren, så sitter han (Alfons, alltså) utanör sovrumsdörren o gnäller.

Tyvärr måste jag erkänna att han inte är ett dugg smart denne Töntbull. Han skulle bara kunna putta upp dörren. Pust, inte då. Här ska gnällas!!

SaraC
0

Nu ska jag packa hund, leversnittar o bajspåsar och knata iväg på träningen! Ihihii pirrar lite i magen!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Faxlin
0

Hoppas det går bra med träningen Eros. Berätta sedan. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Malin-A
0

Godmorgon =)

kerstin_70
0

godmorgon=)

Lotta
0

Gokväll segproppar….var det bara du och jag Eros som var vakna, helt sanslöst alla börjar gamla tror jag, gamla måste ju ha sin nattsömn annars orkar dom inte med Hif på dagarna ;)

Malin-A
0

jag har vart vaken läääänge men inte haft tid o sitta här..

gejsa
0

Tid!!! Vad ödslar du för tid på då? Det viktigaste är väl ändå att sitta här vid datorn!!!!

TinaH
0

Gejsa

malin är en snoris och dem vet man inte vad man har, hon har skert inte gjort något nyttigt heller =P

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Lotta
0

Du ljuger Malin Skrikandes Jag ger mig den på att du bakat en kladd-kaka och legat och jäst i soffan…erkänn Cool

gejsa
0

Nej, Tina något nyttigt gör aldrig snorisar. Dom bara förstör och sover och äter.

Lotta
0

Slasktrattar är vad dom är…inget kan stoppa dom från att trycka i sig ;)

gejsa
0

Ja, det håller jag med om. Dom ska ha massor av godis, dricka och chips. Och inte tala om maten. Det är ju jätteberg på tallriken. Nästan som jag ju. Oooops!

Lotta
0

*ASG* Du är sanslös Gejsa….är dina lika bedrövliga…jag trodde det bara var mina Oskyldig

*viskar* Måtte aldrig Åsa få reda på att jag säger så om hennes Emma…ojoj vad illa till jag skulle vara då Hemlis

gejsa
0

Ja, visst är dom jobbiga. Och skjuts hit och dit ska dom ha. Sedan har dom mage att begära att vi ska betala deras körkort och bil också. Herregud säger jag bara. Dom får väl vara tacksamma att dom får bo hos oss ju. Räcka ut tungan

Lotta
0

Japp precis…det har jag försökt tryckt in i skallen på mina, vad tror dom man är EN BANK!!! Och att dom tror att dom bor på hotell och ska ha uppassning….usch vad fel dom hade då Flört

gejsa
0

Ha, ha ja, fast bilen står redan utanför. Hon tjatade så mycket så vi köpte en bil åt henne. Vill ju sitta här i lugn och ro vid datorn. Du vet, det är bara att ge dom allt så dom blir tysta någon gång.

Den 25 juli ska hon köra upp. Då kan hon ta sig vart hon vill. Då får man äntligen lite lugn och ro. Flört

Håller din dotter på att övningsköra?

Lotta
0

Näpp hon tyckte det var tråkigt…TRÅKIGT!!… bannade unge, nu ska killen hennes få skjutsa henne överallt,. Tur att en annan slipper iaf ;)

gejsa
0

Min dotter är klok. Hon har ingen kille. Dom är bara till besvär. ha ha

Lotta
0

Vilken tur du har då…nu vart jag riktigt avis *fniss*

gejsa
0

Hi hi jag vet.

Faxlin
0

#15: *MORR* Du är usel på att viska.
Hur kan du bara säga så om min Emma? Hmm, morr och morr igen. Du ska vara glad att du har en sådan söt, snäll, go och allmänt trevlig dotter. Tänk om hon blivit som sin mor. Skrämmande tanke. Jaha, nu får jag mardrömmar om det också.

Kom hit Emma så kan inte mamma vara dum.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

ÅSA FAXLIN Du kan behålla henne Skrikandes Det är ju endå du som sätter griller i skallen på henne… i flera dagar har hon tjatat om att bli stödhem eller vad det nu heter åt illrar, så ta henne du och slit henne med hälsan Oskyldig

Faxlin
0

Mohahaha, jag säger ju det. Hon är sååå underbar min Emma. ;-)
Hon ska få en egen illervalp av mig sedan. Så det så. ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ha, ha inte lätt inte för lilla Åsa.

Faxlin
0

#26: Jodå det är så lätt så. Emma är så skötsam och trevlig att det absolut skulle vara hur lungt som helst att ha henne här.

Audiatur et altera pars

TinaH
0

Man kan ju nästan tro att LOTTA är hennes mamma!! *hiihi*

Mvh TinaH

Faxlin
0

#28: Man kan absolut inte tro att Lotta är hennes mamma. ;-)

Audiatur et altera pars

Lotta
0

*morr* Bannade Åsa…nu är du dum!!!!½

Faxlin
0

mohahaha, men det är ju sant. Emma gör aldrig några fel. Hon är en riktig ängel den tösen.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Kan ju du säga som inte har henne hos dig jämt….vänta du till Malin kommer upp i dom övre tonåren då ligger du risigt till Cool

TinaH
0

Mohahahaha….

då lovar jag när malin kommer till dem övre tonåren att Kalle har problem!!!!
Då har helt lötsligt 5 ungar att ta handr om!!*hihihi*

ok det har visserligen redan nu med……

Mvh TinaH

Lotta
0

Hahaha du har så rätt Tina =D