Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 528 ggr
SaraC
0

OT. Ikea & en massa skruvande...

Igår var jag, mamma och moster till Ikea. En heldag med shopping, var helt slut när jag kom hem.

Hela dagen idag har jag skruvat o grejat.. Skruvade först en hylla, det gick smärtfritt men den var tung som f*n det åbäket. Sen en hylla för filmer. När hela hyllan är klar ser jag att det blivit något fel.. Två små hyllor var fel! Bara att ringa Ikea i morgon, SUCK. Och så sist en tv-bänk. Det blev några svordomar, men den är ihopsatt nu iaf..

I morgon ska jag betsa tv-bänken, en vägghylla och några fotoramar! Så hoppas det inte blir regn! =)

Riktigt nöjd är jag nu, lägenheten känns nästan helt klar! Äntligen! Bara sovrummet kvar att målas och köpa ny säng, men det får vänta tills vintern..

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Malin-A
0

oh va kul me lite nya saker o Ikea e ju så kul =D

SaraC
0

Ja jag älskar att gå där. Synd det blir så tråkigt när man kommer hem och ska skruva ihop allt bara :P

Lotta
0

Ja deras möbler kan verkligen få mig och gubben att bli osams kan jag säga. Jag var faktiskt dit i veckan och köpte ramar, motiv och en lampa, dom har ju hur mycket som helst som är jätteläckert. Jag vill fortfarande se bilder på din nya lägenhet, så nu får du skärpa dig =))

SaraC
0

Min nya lägenhet?? Är du vimsig nu Lotta? Har bott här sen november :S

Nicki
0

Tänk på att Lotta är gammal
Det tar på minnet Skrattande

Lotta
0

Hehe jag läste fort och fel, trodde det var Lisette som hade handlat till sin nya lägenhet Generad Men i och för sig har jag inte sett din heller Skrattande

Du ska ha för minnet du…bannade unge ;)

SaraC
0

Haha vimslotta! Nej, det har du inte, får ta och fota lite jag med sen. Nu när jag är så nöjd =)

Lotta
0

Gör det, det är alltid kul att se hur andra har det hemma =)

SaraC
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Några gamla bilder..

Här är min härliga soffa =)

SaraC
0

Eros i köket

SaraC
0

Haha inte mycket man såg av rummen på de bilderna, men färgen på tapeterna iaf Räcka ut tungan

Adrian ( i Eros regnkappa ) i hallen!

Lotta
0

Vilken snygg soffa, hur stort bor du? Jag har också vita luckor i köket =) Men jag har ingen vit hund ;)

SaraC
0

Tack! Det är det bästa köp jag gjort i möbelväg =) Bor i en tvåa på 59 kvm. Jaså, har du inte matchat hunden efter luckorna? :P

Malin-A
0

ja soffan så¨g mysig ut =)

Lotta
0

Men Eros räknas det inte om hunden är lite vit då?? ;)

SaraC
0

Hehe jo iof så lär man ju matcha in lite fler färger än bara en :P

Lotta
0

Japp det har du rätt i…och jag gillar ju mullvadsbrunt och kaffelatte färger så det var nog det jag tänkte på när vi köpte henne ;)

Liss
0

hum.. är de det de är! inredningsaspekten! därför man väljer en viss hund, efter färgen? så den verkligen passar in i ens hem.. jaha ja.. jag har iof endel vitt.. och tänkte ju köra valnöt i vardagsrummet.. de är ju rätt nära eckos fläckar:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

SaraC
0

Haha Eros matchar då bara köksluckorna isf! =)

Lotta
0

Då är det ju lätt för vitt passar ju till allt =D

Vilken tur du har Lisette att han har rätt färger annars hade det blivit svårt ;)

gejsa
0

Vad tycker jag om för färg då? Har två svarta hundar. *suck*

Liss
0

jamen, man väljer ju hund EFTER sitt hem.. så de var väl inte tur? jag visste ju redan:P eller.. haha

SaraC
0

Haha vad mörkt de måste bli hos dej gejsa, om du ska matcha efter hundarna :P

Lotta
0

Nähäää man kan ha vitt, ljusgrått, rött ja alla möjliga färger till svart. Så du har ju tur Gejsa..svart är ju en toppen färg =D

SaraC
0

Ja men nu menade jag om de ska matchas i samma färg Lotta Räcka ut tungan Annars kan man ju ha vilken färg som helst till svart, utmärkt färg!

Liss
0

ja, men de är väl så vi resonera väl? så vit är ju toppen me.. de passar också till allt.. och så lite valnötsinfluenser.. toppen:P

gejsa
0

Ok vad skönt jag har cremefärgat på mina luckor. *ler*

SaraC
0

Det hade varit värre om man haft en rosa hund

Liss
0

hahaha.. ja de hade nog varit värre:P

TinaH
0

Jag kan visserligen se Lotta med Rullatorn, med sitt "tant-blåa" hår och rosa Pudel, framför mig……Oskyldig

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Liss
0

de kan också vara svårt med en bluemerle hund?:P

Lotta
0

Jag hatar rosa pudlar!!!¨Bannade Tina det där var inte snällt…och blått hår, du ska ha för blått akta så jag inte kommer och färgar ditt orange med lila slingor, jag kan ta och färga tysse röd när jag endå håller på Skrikandes