Hundkompis i Torshälla sökes.
Hej!
Jag har en blandrastik på cirka 1 år. Hon tycker mycket om att leka med andra hundar. Det skulle vara trevligt att hitta någon/några andra med hundar i Torshälla som vill promenera och hundarna får leka tillsammans.
Hej! Jag bor i Strängnäs och är intresserad. Vi kan väl ta och träffas någon gång?
PMa mig !
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Jag vill tipsa om hundpromenadgruppen-Eskilstuna på facebook om du inte redan är med där?
Jag bor i Torshälla och vi är några st som brukar umgås lite. Ibland är vi ute och går och ibland träffas vi utanför på gräsmattan och låter hundarna leka.
Va är de för raser och hur stor är hon? Frågar mest för att min schäfer pojk är rätt stor och klumpig så han leker inge vidare bra med försmå hundar tyvärr.
Va kul att ni har svarat!Har tyvärr missat att gå in på ett tag, men nu så. :)
Min tik är en blandning mellan schäfer, labrador och border collie. Hon är lite rädd av sig ibland men tycker om att leka med andra hundar och speciellt hanar brukar det gå bra med.
Det skulle vara kul att träffas och se ifall det eventuellt skulle funka. :)
Jag är intresserad om någon vill träffas och träna lite? Typ vsrdagslydnad? Min pomeranian valp skulle verkligen behöva de! Kan även tillägga att hon söker kompis med, hon är "tuff" (kan backa ibland) och är ungefär 30-33 cm hög. :)
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*