Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 435 ggr
me_minie
0

Skälla,morra resa ragg???

Hm… Blev lite fundersam idag.

Jag va ute å tränade Cheva(min 4månadersvalp) å när vi va klara å skulle gå in,så fick han syn på min sambo som satt i en stol ute på gräsmattan, han började skälla,morra,resa ragg å hoppa på stället .???
När jag sa nej så slutade han, å micke satte sig på knä å cheva kom springade till han…

Tänkte inte mycket mera på de…

Gick in en stund så cheva fick sova.. när vi sedan skulle ut för att pinka så ser cheva grannen å gör lika dant igen??

Va kan de bero på.. Han är ju bara valp…

Karmatarerskanise
0

Han kanske tränar inför riktig fara? ;) Nä, vet inte om det kan vara ett släng av spökåldern? Låter obehagligt.

me_minie
0

Ja de är ju inte roligt spec då han är amstaff.. Jag hoppas bara han har spökåldern på sig ;) :)

Liss
0

Jo men de låter precis som spökåldern. Sådär var ecko i 5 månaders åldern me.. han kunde skälla åt "husse" när han kom i mörkret.. och de var super läskigt, men så såg han vem de var och allt var frid och fröjd. Även plastpåsar och prasslande löv vad jätte läskigt då.
Visa honom inte att de skulle vara läskigt. Alltså bli inte till dig och trösta honom.. utan visa att de inte alls är nått att vara rädd för.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

me_minie
0

Lis1;  Ok.. Då e de nog den åldern..  Ska göra mitt bästa. :)

Dobben
0

Sådär gör Dobby med O.o fast han är nästan två år… Det är nästan som om han ser dåligt, om tex husse går in i ett rum där han är börjar han skälla och morra tills han kommer fram och ser att det är husse… O.o