OT. Jag har också blivit brunett!
Yes, no more dumb blonde…
Så nu vill jag också visa ;) Här är jag förut…
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Åå va snyggt ;)

snyggt :D:D
Tack 
Du passade jättebra i mörkt, som en helt ny tjej faktiskt =D
nemen se där.. De är ju bara att konstatera.. brunetter har roligare:P och är snyggare.. thihi
du vart jätte fint sara:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
jätte fint =)
Tack tack 
Trivs bra, min syster tyckte jag såg äldre ut
Pappa kände inte igen mig haha
Skitsnyggt! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Vill också! :P

Vad snyggt det blev.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Modigt! och riktigt snyggt
Tack igen.
Man måste ju förändra sig lite ibland ;)
#13 Det är rätt…snacka om att det skulle vara tråkigt att aldrig våga prova nya saker =)

#14: Var det en pik till mig eller? ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#14 haha testa nya saker är alltid kul, då jag testar nya hårfärger så brukar jag få väldigt blandade reaktioner från folk då jag gärna har sånna färger som blått, grönt lila mm. Men om jag verkligen vill schocka mina vänner som är vana vid alla dessa färger så gör jag nått så drastiskt som att färga håret blont!!!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#15 haha du skulle våga testa nått nytt tycker jag, du hade säket vart jättefin i nån fin färg i slingor eller nått =D
#15 Hmmm…ja kan man väl säga, men även till andra som inte vågar….men du är en riktig fegis när det kommer till ditt hår ;)
Fast nu börjar jag bli lite trött igen.. Undra vad man ska hitta på nu? =)
Va redan trött…vad är det då för fel????
Mja men de ser inte så kul ut nu. Mitt blonda börjar synas. Får slänga i ny färg, men vet inte riktigt vilken än =)
jag e helt inne på att blli helt blond igen, o idag har ja lagt i mer slingor.. nu börjar d äntligen bli helt blont =D
#22 Det är det som är så jobbigt med att byta färg sådär. Har man något mörkt så tar det tid att få det helt blont igen, om man vill ha det snyggt. Och är man blond och ska bli mörk är det likadant.
#23 ja så e d alltid. o aldrig e man nöjd heller =D
Hehehe inte lätt att vara tjej och kluven, jag vet för jag har nog haft alla färger och frisyrer man kan tänka sig =) Jag har verkligen svårt för att välja..har jag långt så vill jag ha kort, och när det är kort vill jag spara ut det, med andra ord totalt förvirrad 
Nej, konstigt nog inte =)
Killar har det lätt dom…lite orättvist tycker jag =D