hundrastning? skulle de funka?
Hej
jag är inte med här i hundarifokus å jag har ingen hund.
men anledningen till att jag skriver här är mest för att höra med er som har hund om ni tror att jag som arbetslös skulle kunna tjäna en extra slant på att rasta andras hundar.
tror ni att de är nån som skulle lämna ut en hund till nån som kan rasta den å sen betala för de?
är allergisk så kan inte vara hundvakt inne om man säger men tror att de skulle kunna funka bra att rasta hundar.. + att jag själv får motion. å folk som jobbar kanske vill ha sin hund rastad iallafall en gång om dagen.
vad tror ni om de? tror ni att de är lönt att lägga ut en annons om att jag finns å kan hjälpa till att rasta hunden?
är de nån i oskarshamns området här som behöver hjälp så får ni gärna kontakta mig med PM.
å ni som har åsikter tips eller råd får gärna skriva en komentar
tack=)
Har du någon hunderfarenhet ? Tror inte de flesta hundägarna är villiga att låta någon som är helt oerfaren på hundar rasta sin hund.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
från att jag var 2 år till 14 så hade vi hund så jag är uppvuxen med hun å har vänner som har hundar.. så vet hur man hanterar å säger till dom osv.. jag anser mig själv vara en bra ledare när de gäller hundar..bara lilla nackdelen att jag är allergiker då å inte kan vara runt dom hela tiden