Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1054 ggr
joheck
6

Snubbes födelsedag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejhej!

Idag fyller mina morföräldrars älskling Snubbe år. Hela 7 år har han hunnit bli! Jag kan fortfarande komma ihåg när jag va med och hälsa på honom och hans kullsyskon. Vad tiden går fort! Har hört från mormor att han har haft en härlig födelsedag med mycket grävande i trädgården. Han är för övrigt av rasen Norfolkterrier.

Stort grattis på 7 års-dagen Snubbe!

lilla jag
0

Nej…men så söt!

Hälsa: Grattis gubben ifrån lilla jag och mina tjejer!

Usch va söt han var!Skrattande

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

joheck
0

#1 Håller med han är super söt! Mormor kommer antagligen att gå in på hif imorrn och hitta den här tråden, hon kommer bli så glad åt din och tjejernas gratulationer! Jag säger tack jag ocksåFlört.

htt
0

Grattis lilla snubbe! :)

joheck
0

Tack så mycket Helena!Skrattande

Noa-Nisse
0

aaw så fin liten grabb :D ursöt och charmig ser han ut att vara!! Grattis =)

Medarbetare på Hundar.ifokus

joheck
0

#5 Jajamensan det är han! Men han är dock en terrierTyst. Hihi. Tack så mycket!

Sigriiid
0

Vilken sötnos!! Grattis Snubbe! Älskar namnet! Hihi!

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

joheck
0

#7 Hihi, tacktack!

Mormor kommer bli så glad över alla gratulationer och visat intresse! Vi måste se till att den här tråden ligger på första sidan imorgon så att hon ser denTungan ute.

Qepta
0

Grattis!

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

[Forest]
0

Grattis på 7 årsdagen Glad Himmla söt liten 7åring, vilka fina ögon Kyss

joheck
0

#9 Tack!

Haha Snubbe kommer ju få mer gratulationer än mitt egna lilla monster fickSkrikandes. Men det är väl inte mer än rätt när man fyller hela 7 år!^^

joheck
0

#10 Tack! Jo han är väldigt fin. Får se om mormor kanske kan bjuda på lite fler bilder imorgon, jag har tyvärr inga fler. Vet inte om hon vet hur man gör däremot, menmen jag får väl hjälpa henne i sånna fall.Glad

Anibaz
0

Åh vilken sötnos! Finaste Norfolkterriern jag sett, och med det fränaste namnet, haha.

Grattis Snubbe!

joheck
0

#13 Hihi, tack så mycket!Skrattande Tyvärr va det ett bra tag sen jag träffa honomObestämd.

Jenniferri
0

Grattis Snubbe i efterskott!

// Hannah

joheck
1

#15 Hihi, nästan en hel timma i efterskottFörvånad. Tack så mycket!

Arrowhead
0

Hihi kunde inte låta bli att skratta lite åt namnet, gulligt :-) Grattis!

joheck
1

#17 Haha, namnet va väldigt populärt här inne verkar det somFlört. Tack så mycket!

lilla jag
0

Puttar upp denna så morrmorn kan se tråden!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

joheck
0

#19 Åhhh vad gullig du ärKyss. Tack så jätte mycket!

Hon har kollat lite i den nu och är jätteglad över alla gratulationer och fina kommentarer! Hon och Snubbe är ute i trädgården och jobbar så hon skulle ta en ordentlig titt sen. Snubbe är en riktig gentleman som "hjälper" matte i trädgården!Skrattande