Håller hoppet öppet!
Hej alla… idag är det bara en lite deppig dag för mig.. det känns så jobbigt utan något djur i mitt liv! Måste få upp mitt hopp lite!
Jag har en underbar pojkvän men ibland när man har bråkat med honom eller annat så är det skönt att göra nått annat… borsta en mjukpäls och se ett leende…
Saknar det så!!
Just nu så vill jag bara att NamNam som tiken heter kommer få en kull nu med en tik i ! Det skulle vara perfekt då!
Jag vill bara börja jobba igen och träna en hund! Lära in roliga saker och få en bästa vän!
Jag vet att jag skulle kunna bara köpa en pom valp hos en annan kennel… men det känns så dumt! Jag tycker att den här uppföddaren jag är med just nu är perfekt! Sen så ska jag ju starta kennel och då vill jag ha en mentor kvar.
2 veckor kvar innan jag får se hur det blir <3 eller det kanske är mindre än 2 veckor nu… är inte hundra 
Förstår att du blir frustrerad, men skippa svordomarna ändå :)
Håller, som vanligt, tummarna :)
#1 Obs ! En liten dålig vanna som jag försöker bli av med :S Men ibland så dycker den upp XD!
Tack för påmminelsen !
Du har ett tålamod som jag ibland är väldigt avundsjuk på. Hur orkar du gå och vääääänta? Men den här kullen blir lyckad ska du se. Och ditt tänk är väldigt rätt i mina ögon. Uppfödaren du har kontakt med verkar väldigt bra. Och att ha en mentor sedan är guld värt kan jag lova. Det har jag både genom hunderiet och fotograferandet.
Förstår dig helt ts, att vänta är jobbigt. Jag har själv väntat o väntat men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge
Håller tummar o tassar för en liten söt tikvalp ska komma snart