haha hur livet kan bli! :)
Ja, jag tänkte bara skriva en sak som jag tycker är väldigt komisk, jag har i hela mitt 18 åriga liv sagt att jag aldrig kommer äga en Pudel eller en Chihuahua + ett antal till raser men jut nu gäller dessa.
Och va sitter jag med nu? En storpudel bakom ryggen, en Chihuahua i famnen och en russkiy toy på sidan om mig hahah okej, chihuahuan och pudeln är jag bara hundvakt åt, men gud va jag har förälskat mig i denna lilla, och pudeln är nog inte så dum heller ;p
hahah samma här ville absolut inte har en hund som har mycket päls men sne förälskar jag mig i bichon frise.Men som man brukar säga säg aldrig aldrig :)
Förstår vad du menar. Jag var väldigt tveksam till att skaffa papillon för att dom är "för små". Men skaffade tillslut en ändå då rasen passade mig på alla andra önskemål. Nu har jag dessutom skaffat papillon nummer två, och hon är pytteliten för att vara papillon till och med
. Ville också ha korthårig hund, men blev som sagt papilloner!
Hah ajag har vuxit upp med schäfer och rottis som gått hårt bruks, jag älskar fortfarande dom raserna men jag funderar faktist på att ge mig in på Chihuahua bara för att dom är faktist fina (Vissa)och passar mycket bättre in i min livsstil just nu (A) Eller så tar jag efter mamma och skaffar en russkiy (A)
haha! :D