Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 391 ggr
Faxlin
0

OT. God natt med er

Japp nu överger jag er. Ska försöka få ett par timmars sömn i alla fall. Så nu blir det ett par piller och sängen. Tycker nog att jag jobbat på rätt bra ikväll här inne. Har gett er alla som sover lite grann att läsa i morgon i alla fall. ;-)

Natti natti mina hundvänner sov gott

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
0

de är nog bara jag som är här Åsa:) hihi

jaa du har vart jätte dutti.. de var jätte intressant och jag lärde mig faktist nya saker.. så de är ju positivt

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
0

Skrattande

Audiatur et altera pars

KerstinP
0

Fantastiskt vad mycket bra artiklar du skapat, mycket bra!

Malin-A
0

Åsa va duktigt i snällt av dig att lägga ut massa nya bra artiklar.. =)

Lotta
0

Duttig flicka käka mask….allvarligt talat du ska sova vi den där tiden ;)

Faxlin
0

#5: Men om man inte kan sova då? Då måste det vara bättre att bjussa er på lite artiklar. Eller hur? Tänk vad mycket du har att läsa ikapp nu när du kom hem från Huddik:-)

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Hehe det ska gudarna veta…jag satt en stund igår och hann inte med hälften en gång =)

Faxlin
0

Låter bra det Lotta. Då vet vi vart vi har dig en tag framöver. Sittandes och läser artiklar.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

*ASG* Vilken vecka jag har haft…pappsen har ju som ni vet varit här, och han har en viss förmåga att vakna tidigt eller som vi skulle säga SENT ;) Han har sovit uppe i bäddsoffan och när han vaknat så där vid 3 tiden så ska ni inte tro att han kan ligga kvar i sängen, nej!! han kutar runt där uppe och rakar sig och tvättar sig…och golvet där uppe knakar så varje steg han tog så small det nere hos oss, ni kan ju bara tänka er va trött jag är =) Men i morgon får jag åtminstonne sova till 8 och det sak bara bli såååå skönt Oskyldig

Malin-A
0

haha du har du vaknat tidigt d senaste då Lotta =D

Lotta
0

Skojar du…jag känner mig som en disktrasa..alldeles urvriden *pust*

Liss
0

eller uppvätt?:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Lotta
0