kliande åtta veckors valp.
I söndags var jag och hämtade min efterlängtade bichon frisé. Idag, två dagar senare så får jag känslan av att hon känner sig hemma, hon säger till när hon behöver utföra sina behov, äta, vill sova osv. Men det är så att hon kliar sig väldigt mycket,man kan säga att hon gnager/nafsar på sina tassar och ben, det är varken svullet eller så och hon gnyr inte eller något men hon gör det så väldans mycket.
allergi? Vad säger förra ägaren? Hur länge har det pågått?
var hon veterinärbesiktigd inom 7 dagar före köp?
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
#1 & #2 uppfödaren nämnde ingenting om några allergier och ja hon besiktades för fem dagar sedan. Borde jag kontakta vetrinär för mer information eller tror ni att det kan vara något allvarligt? Som sagt så verkar hon varken vara öm när hon kliar eller få ont av att klia, bara det att hon kliar sig mycket och ganska ofta. Hon kliar sig också med bakbenet fast inte lika ofta.
#3 Det är ju omöjligt att veta vad det beror på …. är hon röd i tassarna? Det kan vara svamp eller nåt annat åxå … Ett besök hos vet. Skadar nog inte kan jag tänka
#4 Nej inte röd eller något alls. Ett besök hos vetrinären får det bli, vill ju att hon ska må så bra som möjligt!